Urtrawing

• Topicstarter Topicstarter dlgventje
  • Startdatum Startdatum
Helemaal geen ervaring, maar wat een leuk ding!Persoonlijk zou ik voor dat geld niet te lang twijfelen en de koop doorzetten. Zo op het filmpje te zien is ie aardig aan het gewicht, maar dat hoeft geen nadeel te zijn als je toch met wind vliegt...Formaatje van 1 meter past ook leuk in het mini f3k gebeuren...Zou leuk zijn als je er mee meedoet op een van de wedstrijden, deze klasse kan nog wel wat gezellige deelnemers gebruiken!

Ik zou het weggegooid geld vinden. Het filmpje laat een vlucht zien van slechts 21 sec. en wordt dan plots afgebroken. Kistje zat al dicht bij de grond op dat moment en als het filmpje dan plots afgebroken wordt geeft dat mij te denken.

Alle DLG wings die ik heb zien vliegen hebben mij niet kunnen overtuigen en ik zou het ook niet aanraden als kennismaking met DLG'en. Zou een verkeerde indruk geven van het DLG'en.

Mijn advies, besteed het geld aan en setje goede servo's en bouw een Mimi.

DLG Wing

Heb inmiddels de Mimi bouwtekening binnen, maar ga toch ook de Ultrawing kopen. Moet toch ergens mee gooien:) in de tussentijd tijdens de bouw.......

Heb inmiddels de Mimi bouwtekening binnen, maar ga toch ook de Ultrawing kopen. Moet toch ergens mee gooien:) in de tussentijd tijdens de bouw.......

een beetje bouwer, maakt de mimi in enkele dagen

(mits ie tijd heeft) :)

Laat je even weten hoe de ultrawing het doet? Filmpje zou helemaal super zijn!
Als je die Mimi een beetje netjes bouwt ga je daar erg veel plezier aan beleven, tenminste van wat ik heb zien vliegen aan Mimi's.

hij is wel enkel voor rechtshandigen verstevigd valt me net op.... zou voor mij al een struikelblok zijn ;) de glijhoek lijkt me ook niet heel goed, evenals de hogere vliegsnelheid.maar zoals eerder gezegd... voor 32.50 heb je geen ferrari.

Back