100mW is net zo illegaal idd dus who cares.
25mW is voort 5,8mm de grens.
Haha, leuke relativering en geheel waar. Mijn initiele gedachten was, dat als het vermogen niet TE hoog is, het lastiger is om je uit te peilen... (pakkans...)
In een omgeving met slechte omstandigheden heb je al behoorlijk snel kans op slecht beeld, zeker met alleen rondstraal antennes.
Met richt kom je wel wat verder.
Ik begreep dat 5.8 een wat lagere penetratie heeft dan een lagere frequentie. Wat zijn de verwachtingen mbt het rond een huis/object vliegen met 250 mW 5.8 en circular polarised antennes? Is dat een No Go?
Maar als je het toch nog moet kopen zit daar het prijs verschil bijna niet in.
Maar die keuze moet je dan zelf maken.
Goede raad is duur. Ik heb gekozen voor de 250mW...
GP cam wordt vaak afgeraden omdat er een kans is dat hij vast loopt of uitvalt door een lege accu.
Ok. Helder. (is dat vastlopen niet een klein beetje over met de laatste firmware update?)
Standalone cam heeft dat probleem niet en zo een dingetje kost net 35 euro.
OK. Dus ik kan iedere losse cam (niet iedere, maar uit bv deze selectie:
Mini / Spy Cameras - Mini Cameras - SecurityCamera2000.com) op zo'n transmitter aansluiten? Ik bedoel: is het signaal wat de camera afgeeft "universeel"?
Het idee vande GoPro mee nemen is om het HD beeld (wat echt subliem is vergeleken vele andere camera's) op te nemen en later te monteren. Ik zit er nu aan te denken om een losse cam mee te nemen voor de fpv en de GoPro om het zelfde beeld op te slaan (twee camera's naast/boven elkaar)
Is een 650 TVL beter dan een 600 TVL en kan je ook hogere TVL nemen of zit er een max aan wat door de video link wordt doorgestuurd?
Een GP mee nemen van 200/300 euro is natuurlijk ook kostbaar als het mis gaat.
Yep, dat is nog wel een hobbeltje die genomen moet worden...
Bedankt, in ieder geval voor je info.
grt,
Arthur