V-Stabi instellen voor vierbladsrotor

Wie kan mij een duidelijke beschrijving geven hoe je een meerblads rotor insteld in een v-stabi

Waar loop ik tegen aan, geen ervaring met een meer blad
wel met de v-stabi
De basis is ver van schaal vliegen zoals tussen de 80 en 100 moet je 12 tot14 graden bereiken dit is niet van toepassing bij een schaal heli.
maar hoe zet je dan je basis op in de v-stabi

Hoe doe je het met de 8 graden rol uitslag? die je moet hebben in de v-stabi tussen 80 en 100

de uitslag van de servo hevels zijn kleiner dus ook een kleinere uitslag

Hoe zet ik dit op, het gaat om een v-stabi silverline

Jan

Wie kan mij een duidelijke beschrijving geven hoe je een meerblads rotor insteld in een v-stabi

Waar loop ik tegen aan, geen ervaring met een meer blad
wel met de v-stabi
De basis is ver van schaal vliegen zoals tussen de 80 en 100 moet je 12 tot14 graden bereiken dit is niet van toepassing bij een schaal heli.
maar hoe zet je dan je basis op in de v-stabi

Hoe doe je het met de 8 graden rol uitslag? die je moet hebben in de v-stabi tussen 80 en 100

de uitslag van de servo hevels zijn kleiner dus ook een kleinere uitslag

Hoe zet ik dit op, het gaat om een v-stabi silverline

Jan

Hoi Jan,

Ik denk dat ik ook straks met deze situatie zit...maar volgens mij kan je hem volgens de V stabi software instellen op de juiste waardes die V stabi hanteert en dan in je Pitchcurve menu je eigen ingestelde waardes bepalen en veranderen.

eerst moet je wel een liniare lijn hebben en geen trims etc etc in je zender dus 100% basic en dan de Vstabi software volgen en dan volgens mij je eigen waardes in je curves gaan gebruiken....tis maar mijn mening en zal het binnenkort ook wel ondervinden....eeerst mijn 4 blad kop eens in elkaar zetten.
Het gaat er volgens mij om dat je de volledige uitslagen inleert met je Vstabi software en dan reduceert (na de software installatie) met je eigen curves..

S6
Jeroen

Hoi Jeroen, tot dus ver heb ik de 4 blad net zo ingesteld als een 2 blad
V stabi op schaal vliegen ingesteld meer niet
De pitch curve aangepast in de zender en verder nog niets gedaan hoop woensdag een eerste vlucht te maken.

Back