V12 Modelmotor

Ik vraag mij eigenlijk af aan wie je dat vraag
Want er is er nog een die een 12 cylinder motor bouwd hier op het forum hoor

@ heer Van Gent, ik zal het even toelichten...Ik vind metaalbewerken een geweldig mooi vak en volg liefst de grote projecten die worden gemaakt met deze machines. Het project van forumlid Rene is vermeld bij mijn abonnementen op discussies. Kort gezegd is dat de reden waarom Rene mijn reactie aantreft in zijn topic. Neem ook ens een kijkje hier of beter...Plaats een reactie! (kritische reactie, ook bonne)

Marco

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vraag mij eigenlijk af aan wie je dat vraag
Want er is er nog een die een 12 cylinder motor bouwd hier op het forum hoor

Aangezien Rene Witteman de topicstarter is... lijkt het mij voor de handliggend dat de vraag gesteld wordt aan deze gene en niet aan iemand anders die toevallig ook met eenzelfde project bezig is..

einde discusie

Ohw, wilt u nog een reactie plaatsen in m'n topic..?

metallus-hijskraan-bouwproject

:ontopic:

@ Rene, kun je een tip van sluier oplichten hoe de motor verder gebouwd gaat worden? Kun je delen van de motor zo aanschaffen of is het de bedoeling echt alles zelf te maken?

Zo'n 12 cilinder is een geweldig mooi project die pas helemaal af is je em in de fuselage van een Spitfire e.d. plaatst, waar of niet? :p

Laatst bewerkt door een moderator:
:ontopic:

@ Rene, kun je een tip van sluier oplichten hoe de motor verder gebouwd gaat worden? Kun je delen van de motor zo aanschaffen of is het de bedoeling echt alles zelf te maken?

Rene een beetje kennende, alles wordt zelf gemaakt, van krukas tot bougie.
Het enige wat er te koop is zijn de stukken materiaal die nodig zijn om het van te maken.

Ik denk niet dat de motor ooit in een vliegtuig zal komen te zitten..... Rene ?

Back