v3 Lama als beginners helicopter

• Topicstarter Topicstarter PaperPlane
  • Startdatum Startdatum
P

PaperPlane

Guest
Hey ik vroeg mij af of de v3 lama een goeie beginheli is omdat ik ook al een honeybee fp heb gehad en daar kon ik niet goed mee vliegen. Ik moet een heli hebben die goed te besturen is en als het kan redelijk stabiel dus is de v3 lama een goeie keuze?

De Lama is een Coax, dus met 2 rotors boven elkaar. Die zijn altijd stabieler dan een FP, en dus beter geschikt voor beginners.

Ok maar zijn er nog andere goeie coax helicopters voor rond de 120 euro?

Lama v4 en v3 hetzelfde.
Ik heb v4 super heli ik zou de v3 of v4 nemen.
Als je hem bestelt koop dan een main en een set extreme rotorbladen die zijn beter.
Die orignele zijn troep.

Ik heb ook een Lama gehad. Prima heli's, wel inderdaad de extreme bladen erop zetten en de verlengde innershaft. Die laatste is ook wel een must vind ik, voorkom je bladestrikes mee (dat de onderste en boven bladen elkaar raken bij heftige stuur correcties).

Hallo,

Ik ben zelf begonnen met een Walkera Lama 2-1, de metal upgrade versie. Dit vind ik zelf een prima beginners heli, vooral door zijn stabiele vlieggedrag.
Door zijn kleine maat kan je ook iets makkelijker in wat kleinere ruimtes vliegen.
Deze heli heeft ook kleinere bladen, waardoor de kans op een bladestrike nagenoeg nul is. Ik heb er zelf nooit een gehad in ieder geval, maar dat kan ook aan mijn vliegstijl liggen.

Ik denk dat zowel de E-Sky lama's (zowel V3 als V4) als de walkera lama prima beginnertoestellen zijn.

Succes met je keuze,
Pjotr

Back