B
brammie90
Guest
Hey,
Ik wist niet waar ik dit topicje moest zetten, maar ik moet ergens beginnen.
Het idee is om een voertuig te maken dat kan vliegen, varen, duiken en rijden.
Mijn plan was om 3 plastic flessen naast elkaar te leggen en die vastmaken.
( tekeningen komen later )
De inhoud van die flessen is nog niet bepaald. Mischien de middelste fles 1.5 lieter of 1 lieter. De zijflessen 1.5 lieter , 1 lieter of 0.5 lieter. Zijn er combinaties mogelijk? Bijvoorbeeld middelste 1.5 lieter en de 2 buitenste 1 lieter? En welke pompen zijn daar voor geschikt?
Voor het varen een binnenmotor. Sturing een servo.
Het rijden wouw ik simpel houden. Vanachter een simpele as met motor.
Voor het sturen een servo.
Het vliegen is iets ingewikkelder. Ik had gedacht aan 2 hoofd propellors die kunnen kantelen. Voor het draaien kantelen de motoren naar overgestelde kanten. Bijvoorbeeld: motor 1 draaid naar rechts en motor 2 naar links. Dit wil zeggen dat het voertuig naar rechts draaid. ( tekeningen volgen later dan zal het duidelijker worden )
Graag julie advies.
bram
Ik wist niet waar ik dit topicje moest zetten, maar ik moet ergens beginnen.
Het idee is om een voertuig te maken dat kan vliegen, varen, duiken en rijden.
Mijn plan was om 3 plastic flessen naast elkaar te leggen en die vastmaken.
( tekeningen komen later )
De inhoud van die flessen is nog niet bepaald. Mischien de middelste fles 1.5 lieter of 1 lieter. De zijflessen 1.5 lieter , 1 lieter of 0.5 lieter. Zijn er combinaties mogelijk? Bijvoorbeeld middelste 1.5 lieter en de 2 buitenste 1 lieter? En welke pompen zijn daar voor geschikt?
Voor het varen een binnenmotor. Sturing een servo.
Het rijden wouw ik simpel houden. Vanachter een simpele as met motor.
Voor het sturen een servo.
Het vliegen is iets ingewikkelder. Ik had gedacht aan 2 hoofd propellors die kunnen kantelen. Voor het draaien kantelen de motoren naar overgestelde kanten. Bijvoorbeeld: motor 1 draaid naar rechts en motor 2 naar links. Dit wil zeggen dat het voertuig naar rechts draaid. ( tekeningen volgen later dan zal het duidelijker worden )
Graag julie advies.
bram