Vaargroep Amphibie

Hallo,

Weet iemand waar ik de vaargroep amphibie kan vinden, deze zitten in omgeving Eindhoven, maar waar ?
Er is ook totaal niets te vinden met google e.d.

Hans

Amphibie

Hoi,

Amphibie zit in helmond, hun vaarwater is geloof ik aan het nieuwe kanaal.
Zelf ben ik lid van Vaargroep de Kempen, wij hebben ons vaarwater op camping Ter Spegelt in Eersel.

Groetjes,

Willie

Hallo Wilie,

Omdat ik een duikboot heb, vindt ik het vaarwater in Helmond wat te gevaarlijk hiervoor ( een kanaal met stroming).
Als mijn duikboot gereed is wordt ik ook lid van de Kempen en we zullen ons daar wel tegenkomen.

Hans

DSC00646.jpg
[/IMG]Hoi Bosreus,

Bij onze club(Vaargroep de Kempen ) heeft 1 van onze Belgische leden ook duikboten. Hij heeft een varend model van een moderne Russische duikboot(ik geloof eentje van de Akula-klasse). Hierbij een foto van zijn duikboot. Hij heeft nog een Duitse u-boot uit de 2e wereldoorlog die nog in de bouw is.

Hallo Willie,

Er is iets mis met de foto,

Die persoon heb ik al een keer ontmoet bij een demo in Eindhoven en bij een vaardag in Belgie. Hij is ook net zoals ik met een typhoon bezig.

Gr. Hans

Hoi Hans,

Het model op de foto is in ieder geval geen Typhoon, een Typhoon heeft 2 schroeven, is veel breder en de commandotoren staat veel verder naar achter op de romp. het model heeft 1 schroef en heeft geen IBM's aan boord, het is een aanvalsonderzeër, hij heeft iets weg van een Alpha-klasse. Ik verwacht Benny(de eigenaar van de duikboot) a.s. zondag op ons vaarwater in Eersel. Ik zal hem vragen welke klasse het is. De andere duikboot(U-Boot) van hem is er een van het type VII.
Groetjes,

Willie

Back