vaargroep omgeving nijmegen

Discussie in 'Verenigingen' gestart door Vinnie66, 8 sep 2018.

  1. Vinnie66

    Vinnie66

    Lid geworden:
    23 nov 2013
    Berichten:
    7
    Locatie:
    groesbeek
    Hallo modelbouwers.
    Ik ben op zoek naar een vaargroep in de omgeving van nijmegen.
    Zelf woon ik in Groesbeek en wil graag weer gaan varen.
    Ik heb inmiddels 1 sleepboot, een binnenvaartschip en een tonnenlegger.
    Ik ben nu bezig met schottels om de RT magic te gaan bouwen.

    Graag wil ik in kontakt komen met of een vaargroep of mensen die hier interesse in hebben.


    groetjes
    Vincent
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2018
  2. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Om te voorkomen dat de spamrobots je e-mail adres vinden, kun je beter je e-mail adres helemaal (en telefoonnummer) verwijderen en vervolgens een creatief verminkte versie plaatsen: blabla apestaart ziggo nl, of zoiets. Niet bewerken, want anders blijft het toch onderwater leesbaar :(
    Berichten/titels kun je gedurende twee dagen na plaatsing wijzigen. Daarna moderatoren vragen middels klik op Meld onder het desbetreffende bericht.

    Conversaties versus profielposts
    PB = privé bericht, op dit forum heet het conversatie. Je start een conversatie met een gebruiker door te klikken op foto'tje of naam van de betreffende gebruiker, er opent een klein venstertje en daarin klik je op start een conversatie.
    Je kunt ook via profielposts communiceren, door op iemands gebruikerspagina te berichten te plaatsen, maar die berichten zijn openbaar op jouw @Vinnie66 profielpagina, iedereen kan ze lezen, en meedoen.

    Notificaties/meldingen
    Voor privébericht/conversaties/discussies kent het forum een paar handige opties zodat je o.a. antwoorden in discussie niet meer over het hoofd ziet. Je kunt een e-mail notificatie en/of een scherm-melding krijgen bij ontvangst van een reactie/privébericht/conversatie/post. Dit kan ook bij aantal andere forum-gebeurtenissen, zoals reacties in een discussie waarop je geabonneerd bent. Erg handig, je ziet niets meer over het hoofd :)

    E.e.a. is in te stellen door rechtsboven op je gebruikersnaam te klikken, daar zijn de diverse instellingen, ietwat onhandig, verdeeld over
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2018
  3. Vinnie66

    Vinnie66

    Lid geworden:
    23 nov 2013
    Berichten:
    7
    Locatie:
    groesbeek
    Ron. bedankt oor de tip. ik heb het bericht aangepast.
    groetjes
    Vincent
     
  4. Josessers

    Josessers

    Lid geworden:
    19 sep 2011
    Berichten:
    46
    Locatie:
    Oldenzaal
    Dag Vincent, Er zit in Arnhem een actieve vaargroep: Wavemasters Arnhem
     

Deel Deze Pagina