vaarshow HMBV Den helder

Beste modelbouwers,

Het vaarweekend van het afgelopen jaar, vonden wij weer zeer geslaagd en willen we ook dit jaar onze schouders er weer onder zetten om een gezellig vaarweekend te organiseren en weer proberen om het aantal van 50 caravans en tenten te evenaren.
Wij willen onze modelbouwvrienden dan ook van harte uitnodigen om op ons vaarweekend te komen.
Douche gelegenheid, toiletten en stroomvoorziening zijn aanwezig.

U kunt zich opgeven door te mailen of te bellen naar ondertaande adres of e-mail adres.
Wij mailen u dan een plattegrond hoe u hier moet komen, die u naar ons evenement wijst.

Vrijdagmiddag vanaf 14.00 uur kunt op het terrein terecht. Zondagavond moet het terrein uiterlijk om 19.00 uur verlaten zijn.
De auto’s kunnen weer op het gras geparkeerd worden.
Toch willen we u dringend vragen niet met de auto’s te rijden, omdat wij als vereniging voor de eventuele schade aansprakelijk worden gesteld.

Ook willen wij meedelen dat zaterdag vanaf ± 18.00 uur de traditionele barbecueavond is, waarvoor u zelf het vlees en dergelijke moet verzorgen.
Wij zouden het zeer op prijs stellen als u ook dit jaar weer een partytent mee zou kunnen nemen, dit in verband met de hoge kosten van marktkramen. Hieronder kunt u uw modellen op tafels tentoonstellen. Bij voorbaat dank.

Dit jaar 2009 is dit op 19 t/m 21 juni

Tot ziens,
Dirk Stolk 0223-614786 ----- Jan Kraak 0223-681455
E-mail: nieuwekoers@quicknet.nl
Organisatie Quelderduyn

Laatst bewerkt:
Ook dit jaar weer op 19 , 20 en 21 juni. 2009

Hopelijk ga ik jullie weer zien, op de home page van HMBV Nieuwe Koers staan foto,s van vorig jaar.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik nog een keertje langs kom!
Moet even kijken wanneer dat word.
En dan misschien lid worden.

Met vriendelijke groet,

Koen Postema

Verschillende verenigingen zullen aanwezig zijn met een diversiteit aan boten.
Zeilwedstrijden met Micro magic en 1 meter boten.

Laatst bewerkt:
Back