Vaarwater omgeving Afferden/Siebengewald

Discussie in 'Schipperscafé' gestart door tommie242, 14 mrt 2012.

  1. tommie242

    tommie242

    Lid geworden:
    19 aug 2011
    Berichten:
    19
    Hallo,

    Ik ben opzoek naar een vaarwater in de omgeving van Afferden / Siebengewald waar meer mensen hun modellen te water laten.

    Alvast bedankt.

    Mvg tom
     
  2. zeepiraat5

    zeepiraat5

    Lid geworden:
    28 jul 2006
    Berichten:
    43
    Locatie:
    Maarheeze
    Hallo tom,

    Het is een wat late reactie, jouw oproep dateert van Maart 2012. Heb je instussen al iets
    geschikts gevonden ?
    Toch een vraag, zoek je vaarwater wat bij een modelboten club toebehoort of gewoon
    een geschikt water om met je modelboot te gaan varen ?

    In het laatste geval zou je eens kunnen gaan kijken bij het Leukermeer in Bergen (Lb). Er is daar ook een klein strandje bij.

    Johan
     
  3. tommie242

    tommie242

    Lid geworden:
    19 aug 2011
    Berichten:
    19
    Hallo,

    Ik heb tot nu toe nog niks gevonden, eigentlijk zoek ik een vaarwater waar ook andere modellbouwer hun bootje te water laten. Dit is natuurlijk altijd leuker dan dat men alleen gaan varen.

    Een modellbouwclub mag natuurlijk ook.

    mvg tom

    (ps., sorry voor me late reactie)
     
  4. Toje

    Toje

    Lid geworden:
    21 sep 2006
    Berichten:
    303
    Tom,

    Ik woon zelf niet in de buurt maar kom geregeld in Nieuw Bergen. IK weet dat de gehele omgeving bij jou voldoende vaarwaters heeft waar het ook leuk varen is. In Nieuw Bergen langs de N271 en aan de Vlammertsehof ligt een heel mooi vaarwater. Verder heb je nog de Eendenvijver. In Afferden heb je zelf ook nog een mooi vaarwater, je moet eens goed via Google kijken dan zie je genoeg.
     
  5. Herman-54

    Herman-54

    Lid geworden:
    5 jul 2015
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Afferden Limburg
    Hoi Tom, ik ben natuurlijk wel heel erg laat, maar ik kom uit Afferden en maak zelf drones en powerboten. Ik ga zelf naar de vijver in Afferden of de dode Maas arm in Heijen. Samen een keer gaan?
     
  6. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Overlappende en aanvullende club overzichten.

    Notificaties/meldingen
    Voor discussies/privébericht/conversaties kent het forum een paar handige opties zodat je o.a. reacties in discussie niet meer over het hoofd ziet. Je kunt een e-mail notificatie en/of een scherm-melding krijgen bij ontvangst van een reactie/privébericht/conversatie/post. Dit kan ook bij aantal andere forum-gebeurtenissen, zoals reacties in een discussie waarop je geabonneerd bent. Erg handig, je ziet niets meer over het hoofd :)

    Conversaties versus profielposts
    PB = privé bericht, op dit forum heet het conversatie. Je start een conversatie met een gebruiker door te klikken op foto'tje of naam van de betreffende gebruiker, er opent een klein venstertje en daarin klik je op start een conversatie.
    Je kunt ook via profielposts communiceren, door op iemands gebruikerspagina te berichten te plaatsen, maar die berichten zijn openbaar op jouw @tommie242 profielpagina, iedereen kan ze lezen, en meedoen.

    E.e.a. is in te stellen door rechtsboven op je gebruikersnaam te klikken, daar zijn de diverse instellingen, ietwat onhandig, verdeeld over
    Regio/provincie/woonplaats
    Het kan ook zeer handig zijn om je woonplaats of regio in je profiel te vermelden, dan kan iedereen dat altijd links naast je berichten zien. Voor helpende handjes, drinkgelagen, verwijzingen naar hobby-locaties, clubs en winkels, of gewoon een schouder om op uit te huilen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2018

Deel Deze Pagina