Vaarwel zomertijd

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door k2x, 13 okt 2021.

  1. k2x

    k2x

    Lid geworden:
    9 okt 2011
    Berichten:
    73
    Locatie:
    Dorsten, Duitsland
    Op zaterdag 30.10.21 vindt in Herten de laatste(?) D-Tour wedstrijd van 2021 plaats, in ieder geval de laatste onder zomerse omstandigheden. Ik hoop dat jullie nog in een redelijk aantal bij elkaar kunnen komen.

    Routebeschrijving

    De briefing is om 9.00 uur, de eerste groep gaat om 9.30 uur de lucht in. Als er genoeg belangstellenden zijn (minstens 5) zal ik een groep reserveren voor F5K.

    Meld u aan met uw adres op: vestpokal(at)web.de.

    Gelieve uw eigen eten mee te brengen, we hebben drankjes ter plaatse.
     
    Loet Wakkerman vindt dit leuk.
  2. k2x

    k2x

    Lid geworden:
    9 okt 2011
    Berichten:
    73
    Locatie:
    Dorsten, Duitsland
    Om de wedstrijd te kunnen houden, hebben we in ieder geval minstens 10 F3K-deelnemers nodig, zodat we ons in 2 groepen kunnen verdelen en ook een geldige wedstrijd kunnen houden. Momenteel hebben we 7 inschrijvingen. Het zou natuurlijk beter zijn om 3 groepen van vijf te hebben, zodat het werk de moeite waard is en per slot van rekening geeft de club het vliegveld voor een hele dag op. Als we dinsdag om 20.00 uur minstens 10 F3K-inschrijvingen hebben, gaat de wedstrijd door, anders moet ik hem afgelasten.

    Ik hoop je volgend weekend in Herten te zien.
     
  3. k2x

    k2x

    Lid geworden:
    9 okt 2011
    Berichten:
    73
    Locatie:
    Dorsten, Duitsland
    Helaas moet ik de wedstrijd annuleren, we hadden maar 9 inzendingen vanavond. Ik zie je in Malden.
     
  4. MusMus

    MusMus

    Lid geworden:
    28 nov 2014
    Berichten:
    357
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    wat jammer. als ik niet het hele weekend moest werken had ik me wel aangemeld. ben wel benieuwd hoe de sfeer aan de duitse kant is. wellicht volgend vliegsezoen beter!
     

Deel Deze Pagina