vacuum bagging made easy - Phil barnes

Niemand die hier ook maar iets van gehoord heeft of zelf de dvd heeft en mij zijn mening erover kan geven???

hoi Ruud,

Ik zou dat graag doen het enige probleem is dat ik zelf geen auto kan rijden en het nog niet mag. Daar komt ook nog eens bij dat mijn vader of moeder geen 90 minuten in de auto stappen om naar jou toe te rijden. :cry: .
Maar misschien wil iemand van de club ook wel wat meer weten over dat onderwerp en kan die rijden, maar tegen die tijd dat ik dat weet krijg je daar nog wel bericht over. In iedergeval bedankt. Ow ja heb je die DVD ook of niet?? is het het waard om te kopen??

Misschien als iemand dit leest en die zegt van eej die DVD heb ik ook van Phil Barnes en die woon dicht in de buurt van Tilburg (Brabant), vertel dat dan ff dan kunnen we misschien afspreken of ik die dvd een keertje kan lenen???

Kijk ook eens naar het boekje "Advanced Vacuum Bagging" van West System. Kost een stuk minder, de inhoud is relatief basic, maar zeker goed voor het normale werk.

Eventueel te koop via Heeren Lak en Verffabriek in Aalsmeer, als het niet lukt geef even een PB-tje.

Back