Vacuummeter

Je kent het wel. Je bent naar iets op zoek en dat schreeuw je dan rond in de hoop dat iemand reageert met de mededeling dat hij het heeft of weet waar je het kan krijgen. Om een lang verhaal kort te maken, ik was op zoek naar een vacuummeter.
Mijn hechte wildvliegclub bestaat uit slechts een paar man maar toch regeerde er vlot iemand die zei wel iets te kunnen regelen. En wat denk je, twee week later ligt er een prachtstuk op mijn keukentafel. Een uniek exemplaar!!!!!
Het F3K-NL logo zit er niet met een stickertje opgeplakt maar deze meter is echt speciaal voor mij gemaakt!! Het logo is erop geverfd/gespoten of hoe het ook gedaan is. Geweldig.
Bij Stiko in Roden kunnen ze er wat van.

Aaalie, geweldig bedankt :thumbsup:

meter.jpg

Cooooooooooooooooooooooooooooool
Ben helemaal onder de (m)indruk.

Na een kledinglijn nu ook een eigen F3K.nl merk gereedschappen.

Frans

Tadango zei:
zeg theo, woon jij in outer space want hij lijkt nergens op te zijn aangesloten :)

IDD. Werd ik net ook op geattendeerd, hij staat niet op 0 8O .

Greetz, Aldert

sietse zei:
uuh, aldert, even serieus? (kan jij dat? ;) )

Nee jôh! (Zoals in de eerste post te lezen is :wink: ). Deze meter is idd als uniek exemplaar door Stiko in Roden gemaakt. Sinds kort weet ik dat het computerbestandje (F3K Logo) daadwerkelijk op de wijzerplaat word gespoten. Tevens is dit een vol RVS en geijkte proffesionele meter voor intensief en langdurig gebruik (m.a.w met een tientje heb je ze niet :wink: ). Altijd handig, familie met connecties (Zus werk daar) 8) .

Greetz, Aldert

okidokie, naja, ik zet toch gewoon mijn koelkastpomp erop, die zuigt hard genoeg in ieder geval. weet nu alleen niet hoeveel... boeie :D

ik heb al een drukvat...pomp is onderweg.
Alleen die meter kan ik hier nergens vinden.
In welke brance gebruiken ze die dingen?

Back