L Larsje993 23 sep 2013 #1 Hallo allemaal, Ik zou een ander setje wielen op mijn rustler willen. Weet iemand of het mogelijk is om van 12mm hex hubs naar 17mm te gaan? Met een adaptor, of met iets anders? Ik hoor graag, Alvast bedankt! Groeten, Lars
Hallo allemaal, Ik zou een ander setje wielen op mijn rustler willen. Weet iemand of het mogelijk is om van 12mm hex hubs naar 17mm te gaan? Met een adaptor, of met iets anders? Ik hoor graag, Alvast bedankt! Groeten, Lars
S snowtiger34 23 sep 2013 #2 17 mm hex Integy - 17mm Hex Wheel Set - Universeel - 8014b - Integy onderdelen - Toemen Modelbouw deze passen
17 mm hex Integy - 17mm Hex Wheel Set - Universeel - 8014b - Integy onderdelen - Toemen Modelbouw deze passen
L Larsje993 23 sep 2013 #3 Bedankt voor je snelle reactie. Is dit mogelijk voor de voor- en achterkant?
F FireFrenzy 24 sep 2013 #5 Ik zou zelf niet voor integy gaan IVM gebruik niet verhard aluminium maar voor proline/AKA/of een van de vele andere merken die ze maken... Die gaan waarschijnlijk een eind langer mee...
Ik zou zelf niet voor integy gaan IVM gebruik niet verhard aluminium maar voor proline/AKA/of een van de vele andere merken die ze maken... Die gaan waarschijnlijk een eind langer mee...