Van 2WD naar 4Wd ?

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Forrest, 27 okt 2004.

  1. Forrest

    Forrest Guest

    Hallo,

    Zou je en rc wagen met 2 wd kunnen ombouwen naar 4wd? En hoe zou dat moeten gebeuren?

    Greetz Niek
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Het ligt eraan wat voor wagen je hebt...

    Graag die info... :)
     
  3. Forrest

    Forrest Guest

    Een shovel :p Geen speciale dingen zitten erop, gewoon simpel dingetje


    Greetz Niek
     
  4. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    eeen shovel :roll: nou daar heb je wat aan mischien is dit handig om te vermelden.

    merk, type,kleur,gewicht,prijs, :p hahahaha nee maar merk en type moet je weten want wat moeten wij met alleen : shovel :?

    opzich kan je natuurlijk ook even google gebruiken daarvoor, dan zal je het antwoord ook wel vinden denk ik :wink:
     
  5. Forrest

    Forrest Guest

    Wat een vragen zeg :lol: Het is een simpele shovel, z'n speelgoed dingetje. Merk, geen idee, gewicht, geen idee, kleur..nog druk over aan het denken :p

    Nee, ik heb een shovel van Ebay gekocht (paar euros maar) en daar komt hele nieuwe besturing in. Alles nieuw, en wou er dan ook meteen 4wd inzetten.

    Maar geen idee of dit veel werk is en of dit wel mogelijk is :oops:

    Greetz Niek
     
  6. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    zoek dan even op google maar lijkt mij eigenlijk van niet als ik zo een beetje je verhaal hoor.
     
  7. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Laat ik het zo zeggen, als het er niet op voorbereid is dan is het niet zomaar te doen.

    Voorbereid wil zeggen dat er reeds blokken ziten waar lagers in passen geschikt voor een stuk aandrijving.
     
  8. Forrest

    Forrest Guest

    Zou dit er dan niet in te kunnen maken zijn?

    Greetz Niek
     

Deel Deze Pagina