van boten naar helis

hallo even een uitstapje van de boten naar de helis!!ik heet walter ben 65 en al jaren door het botenvirus :P getroffen nu is daar ook het heli virus :P bijgekomen is weer eens wat anders!!nu gaan mijn heli kunsten nog niet verder dan een coaxiale apache en een lama 4!!en er komt nog eentje uit hongkong van de miracle-mart een e-sky king 2 waar ik eerst maar een tijdje naar ga kijken zolang die nog heel is!!mijn vraag is, straks 3 helis met 3 verschillende zenders kan ik niet een tweedehandse zender kopen zodat ik 3 helis kan gebruiken op een zender?en welke zender is dat natuurlijk liefst een die ik niet steeds opnieuw moet programmeren,want mijn geheugen wordt ook erg slecht!! :( !!of zitten er grote verschillen tussen die helis dat ,dat niet kan!!nu kijk ik met open mond naar de filmpjes waar een paar pientere jongens ongelofelijke stunts uithalen,nu gaat deze opa dat niet doen de coordinatie tussen mijn ogen en vingers is extreem langzaam,dus ongeschikt voor 3d!!nu wilde ik graag nog wat weten ik wil een canopy kopen voor de king2 maar hoe bepaal je de maat van een heli bv 30-40-60 enz meet je dan de rotor of de lengte van de heli?en wat is bv de maat van een king2?laatste vraag is ik hoe moet ik de accus van een zender f-14 zender lange tijd bewaren? geheel ontladen-geheel geladen-of elke maand opladen?veel vragen van een oude man :evil: maar ik hoop dat er whizkids :idea: op dit mooie forum zijn die antwoorden hebben op al mijn vragen alsvast bedankt walter

hey jeroen bedankt voor je antwoord ja ze zijn op 35mhz maar heb ergens gelezen over fm zender en ccp? zender,wat dat ook mag betekenen!!maarre WELK MERK zender mx12 of een ander merk?het heli virus heeft mij maar kort geleden aangestoken ,dus op dat gebied ben ik een nitwit walter

Back