M
MobFigure
Guest
Hallo Allemaal
Ik was dus van plan de Hpi rs4 nitro-3 SS te gaan kopen maar zoals ik al eerder had gelezen is deze auto meer gericht op parkeerplaats-rijders ik was dus ook van plan op op parkeerplaatsen me vrije tijd te slijten.
Maar nu ben ik sinds gisteren bij de R/c Club geweest in gouda die een buiten circuit hebben enzovoorts, en daar wil ik dus lid van worden en op den duur club wedstrijden gaan rijden.
Nu denk ik dat daarom de Hpi rs4 nitro 3 SS niet zo een goede keuze is.
En dat ik beter naar een meer wedstrijd auto kan gaan zoeken.
Ik heb uiteraard al weer wat op het oog.
En dat is wederom een Hpi namelijk de r40, hij is nog niet op de markt en ik heb ook werkelijk geen idee wanneer deze op de markt gaat komen ik zal dan moeten wachten maar ik heb geduld ik ga het samen doen met iemand anders en die heeft nog geen cash.
Misschien dat jullie enig idee hebben wanneer hij op de markt komt.
En dan had ik nog een 2e optie en dat was de serpent impulse.
ZIE DE R40 Hier: http://www.hpieurope.com/news.php?lang=en&article=88
Graag Jullie Reacties
Ik was dus van plan de Hpi rs4 nitro-3 SS te gaan kopen maar zoals ik al eerder had gelezen is deze auto meer gericht op parkeerplaats-rijders ik was dus ook van plan op op parkeerplaatsen me vrije tijd te slijten.
Maar nu ben ik sinds gisteren bij de R/c Club geweest in gouda die een buiten circuit hebben enzovoorts, en daar wil ik dus lid van worden en op den duur club wedstrijden gaan rijden.
Nu denk ik dat daarom de Hpi rs4 nitro 3 SS niet zo een goede keuze is.
En dat ik beter naar een meer wedstrijd auto kan gaan zoeken.
Ik heb uiteraard al weer wat op het oog.
En dat is wederom een Hpi namelijk de r40, hij is nog niet op de markt en ik heb ook werkelijk geen idee wanneer deze op de markt gaat komen ik zal dan moeten wachten maar ik heb geduld ik ga het samen doen met iemand anders en die heeft nog geen cash.
Misschien dat jullie enig idee hebben wanneer hij op de markt komt.
En dan had ik nog een 2e optie en dat was de serpent impulse.

ZIE DE R40 Hier: http://www.hpieurope.com/news.php?lang=en&article=88
Graag Jullie Reacties