Van lama v4 naar honeybee king 3 goede stap.?

Hallo ik had een vraagje.
Ik vlieg nu met de lama v4 en vliegen gaat me nu in de ruimte aardig af.
Nu kan ik een honeybee king 3 kopen voor 70 euro maar is die stap erg groot..??

groetjes Nick

Hallo ik had een vraagje.
Ik vlieg nu met de lama v4 en vliegen gaat me nu in de ruimte aardig af.
Nu kan ik een honeybee king 3 kopen voor 70 euro maar is die stap erg groot..??

groetjes Nick

Zou het voor 70 euro gewoon doen!!...anders wil ik hem wel:D.

Groet,
Louis

Dat hangt helemaal van jou af, in hoeverre je nu die coax onder controle hebt en hoe je het in de toekomst gaat doen, net zoals jou kunnen wij dat niet zien ;)
Kortom: als je een natuurtalent bent moet je voor een CP heli gaan, ben je gewoon een simpele ziel net als ik, dan ga je voor een FP als tussen stap.

nou de fms sim gaat het redelijk en de lama heb ik ook aardig onder de knie nu..
maar het is toch heel wat anders dan een gewone en weet van me honeybee king 2 dat ik iets te overmoedig was en die ligt nog steeds in 1000 stukjes hahaha

Ik heb ook nog een robbe arrow trainer (= walkera cb 180) ertussen gevlogen, bestaat nu flybarless. Die sim die je vernoemt stelt niet veel voor , phoenix is beter.

LOL :D
Nou je moet eens zien wat ik op de sim kan met een T-Rex, daar kan iedereen hier nog wat van leren :p
Maar in het echie is het helaas toch net allemaal net ff anders ;)
Zelf heb ik een UFLY-S gekocht, vliegt moeilijker dan een T-Rex of KDS achtigen volgens de kenners, maar de beloning is dan ook dat je na deze in principe overal zou mee moeten kunnen vliegen, vandaar deze keuze!

Ik heb ook nog een robbe arrow trainer (= walkera cb 180) ertussen gevlogen, bestaat nu flybarless. Die sim die je vernoemt stelt niet veel voor , phoenix is beter.
Zou niet gaan voor de cb180d, die is eigenlijk te makkelijk als je door wilt groeien, en waarschijnlijk ben je dan hier zo op uitgekeken, deze vliegt bijna als een coax en hoef je bijna niet te corrigeren.

Is overigens wel een hele mooie heli :D

Ik zelf vlieg nu met t rex 250 se en t rex 500 esp. Beiden heli's met 3 d mogelijkheden maar je kan er ook "normaal" mee vliegen. Is kwestie van afstelling.:cool:

Ps Als je een 450 klasse van een goed merk neemt, dan zit je wel goed om cp te beginnen en je laten helpen met afstellen door mensen met ervaring.
Er zijn er ook met ervaring die nog steeds geen heli kunnen afstellen.
Ik denk dat de namen van mensen die echt bekwaam zijn rap komen bovendrijven.:p
Iets langer sparen is ook een goed idee.

Ja denk dat ik dat ook misschien wel ga doen gewoon veel simmen spelen met me lama en dan kijken voor een ''echte'' heli die al helemaal afgebouwd is..

Back