Helaas is mijn vrijwel nieuwe WIND S50E een te vroege dood gestorven ......
Ik stond net te pochen dat hij zo onwijs langzaam kon vliegen toen ik hem indraaide voor de landing ......
te langzaam dus ..... hij viel uit de lucht op z'n mooie neus .......
Omdat de losse onderdelen (romp, motorkap en cockpitkap) best prijzig zijn kwam het idee om met GAMMA plaat aan de slag te gaan. Ooit al een zelf een complete kist (GAMMA DX-11) gebouwd, dus alleen een romp kon geen probleem zijn
Even wat glaswerk uit de kast
Sticker laten maken bij 'SUPERLETTERS'
De motor wat verder naar voren moeten zetten voor een goede gewichtsverdeling ; ik mis nu wel de motorkap :-(
Dit was de transformatie van SEBART WIND S50E naar CROSSWIND S50E
Inmiddels heeft hij een vijftal succesvolle vluchten gemaakt ; geen enkel tandje trim
gewoon kaarsrecht vliegen !
Ik stond net te pochen dat hij zo onwijs langzaam kon vliegen toen ik hem indraaide voor de landing ......
te langzaam dus ..... hij viel uit de lucht op z'n mooie neus .......

Omdat de losse onderdelen (romp, motorkap en cockpitkap) best prijzig zijn kwam het idee om met GAMMA plaat aan de slag te gaan. Ooit al een zelf een complete kist (GAMMA DX-11) gebouwd, dus alleen een romp kon geen probleem zijn

Even wat glaswerk uit de kast

Sticker laten maken bij 'SUPERLETTERS'

De motor wat verder naar voren moeten zetten voor een goede gewichtsverdeling ; ik mis nu wel de motorkap :-(

Dit was de transformatie van SEBART WIND S50E naar CROSSWIND S50E
Inmiddels heeft hij een vijftal succesvolle vluchten gemaakt ; geen enkel tandje trim

Laatst bewerkt: