Vanaf 13-06 leuke acties bij de Aldi

• Topicstarter Topicstarter Benno Z
  • Startdatum Startdatum
B

Benno Z

Guest
Een draadsnijset voor € 14,95 en een dremelset voor € 16,95
Ik sta morgenvroeg op de stoep :D

Ik heb ze te paken!

De tap- en draadsnijset is 33-dlg, helaas geen M2 maar M3 t/m M12. Daarnaast 5 duimse maten en twee maal pijpschroefdraad.
De dremel heeft 43 accessoires, is 160 W, toerental 5000-35000, een tegelsnijhulpstuk en een flexibele as en statief. Ziet er op het eerste gezicht goed uit.
Gamma heeft ook een dremel in de aanbieding voor € 16,95. Ik ga vanmiddag ook even kijken of die beter is en/of meer accesoires heeft.

ik zat er ook naar te kijken (dremel) maar weet nogniet welke ik moet gaan kopen : Gamma of aldi,

Waarschijnlijk zul je toch alleen de kleine maten gaan gebruiken, dus beter voor dat geld 3 goede tapjes kopen.

laurens zei:
Voor dat geld lijkt het met sterk dat het echt goed is, maar het zal wel werken.
De kwaliteit valt mij reuze mee, al even aan het "draaien" geweest met M10. Over het algemeen vind ik de Aldi spulletjes van goede kwaliteit. Ik werk al 5 jaar intensief met een accu schroefboormachine van 29,00 en mijn sleuvenfreesmachine en haakse slijper gaan ook al ja-ren mee.

Natuurlijk bedoelt hij hier ook een kopie van een dremel. Maar ik kan hierover meespreken wat kwaliteit betreft van die aldi-"dremels", ze zijn echt zeer goed. Ik heb er 2 jaar geleden eentje van 25 euro gekocht met alles erop en eraan en ik heb hier al heel veel plezier aan beleefd.

Freek Boek zei:
Het lijkt mij vrij sterk dat ze bij de Aldi een Dremel verkopen.
Oh, is een dremel een merk dan? Ik dacht dat het apparaat gewoon zo heet. Weer wat geleerd :)

het is een multitool, merken: dremel, proxon, kress enz.

net zoals:
Correctievloeistof in de volksmond ook tipp ex heet.
terreinwagen --> merk: Jeep, land rover enz.
aramide --> merk: kevlar

En ga zo maar door.

Ik heb ook een aldi of lidl multitool.. :P gehad en dat was toch niet super...
Bij mij was op den duur het knopje wat je in moet duwen voodat je je butjes los/vast kan zetten dol gedraaid ofzo..

Nu heb ik een orriginele Dremel en die vind ik toch wel beter.

Kris

Uiteraard zal een "echte" beter zijn maar met weinig gebruik zal de Aldi uitvoering het prima doen voor mij.

Heb de Tapset ook :).
Dremel had ik al (originele), maar toen ik een flexibele as ervoor wilde kopen schrok ik toch ff. Toen (paar jaar geleden) heb ik maar een multitool MET flexibele as idd bij de Aldi gehaald. Doet het trouwens ook nog steeds perfect :).

Dit trouwens ook typende op een laptop van de Aldi... niet dat ik reclame wil maken, maar toch ;)

Corally zei:
Bij mij was op den duur het knopje wat je in moet duwen voodat je je butjes los/vast kan zetten dol gedraaid ofzo..
Dat ligt niet aan het product, maar aan jou omdat je de manual niet leest. Hier staat namelijk "DON"T PUSH THE BUTTON WHILE ROTATING"

Ik heb de multi tool ook gekocht, en ben er tevreden mee :D

reactie

Dat ligt niet aan het product, maar aan jou omdat je de manual niet leest. Hier staat namelijk "DON"T PUSH THE BUTTON WHILE ROTATING"

Ik heb de multi tool ook gekocht, en ben er tevreden mee :D

inderdaat dat het knopje dol draait kan alleen komen door dat je hem in duuwt als hij nog draait op school haden wij ook een egte dremel van het egte merk maar dan duwde somigen hem onder het draaien in:mad: binnen de kortste keren kapot :confused::confused:

Beetje onnodig om dit draadje, omhoog te halen vindt je niet?

Tim

Back