B
Benno Z
Guest
Een draadsnijset voor € 14,95 en een dremelset voor € 16,95
Ik sta morgenvroeg op de stoep

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De kwaliteit valt mij reuze mee, al even aan het "draaien" geweest met M10. Over het algemeen vind ik de Aldi spulletjes van goede kwaliteit. Ik werk al 5 jaar intensief met een accu schroefboormachine van 29,00 en mijn sleuvenfreesmachine en haakse slijper gaan ook al ja-ren mee.laurens zei:Voor dat geld lijkt het met sterk dat het echt goed is, maar het zal wel werken.
Een draadsnijset voor € 14,95 en een dremelset voor € 16,95
Oh, is een dremel een merk dan? Ik dacht dat het apparaat gewoon zo heet. Weer wat geleerdFreek Boek zei:Het lijkt mij vrij sterk dat ze bij de Aldi een Dremel verkopen.
Dat ligt niet aan het product, maar aan jou omdat je de manual niet leest. Hier staat namelijk "DON"T PUSH THE BUTTON WHILE ROTATING"Corally zei:Bij mij was op den duur het knopje wat je in moet duwen voodat je je butjes los/vast kan zetten dol gedraaid ofzo..
Dat ligt niet aan het product, maar aan jou omdat je de manual niet leest. Hier staat namelijk "DON"T PUSH THE BUTTON WHILE ROTATING"
Ik heb de multi tool ook gekocht, en ben er tevreden mee![]()
Beetje onnodig om dit draadje, omhoog te halen vindt je niet?
Tim