vanaf heden te koop : gouden ... raptor onderdelen !

all right !!! gerald !!!! you're the man !!!! :twisted:

I don't know what you think about me ... cus i'm a P ... a ... p* i * m *p

woehoe :yes:

Het wordt ook met de dag gekker.....

Maar toch heft het wel wat die "golden upgrades" ,ziet er wel mooi uit,die clutchbell en headbutton ook wel apart zeg 8) :lol:

Marcel

zo ver waren we al wel ron :wink:

enigste upgrade die ik zo zie en nutteloos zwaar is is de horizontale fin mount van alu.
normaal zou ik zeggen "hahahaha" maar ik heb gewicht nodig in de staart voor mijn balanspunt.

gerard_nl zei:
zo ver waren we al wel ron :wink:

enigste upgrade die ik zo zie en nutteloos zwaar is is de horizontale fin mount van alu.
normaal zou ik zeggen "hahahaha" maar ik heb gewicht nodig in de staart voor mijn balanspunt.

NOU JAAAAAAAAAA!!!!!!

gerard_nl zei:
Satoer zei:
gerard zei:
enne satoer, nee tuurlijk kan dat niet anders had ik dat wel gedaan he
Durf het bijna niet te zeggen... staarteinde iets verzwaren?
:D
satoer, nee dat is onzin.

en hans, ik trek gemiddeld 400 mah per vlucht, heb nu een 1500 mah accupakket, en kan dus zonder bij te laden op het veld maar verantwoord 3 flights maken, te weinig naar mijn zin, ik wil er minimaal 4 en misschien 5 zonder te laden.

:hammer: :hammer: :hammer:

propje lood is onzin als het met een alu dingetje gaat om de fin vast te zetten natuurlijk wel he michel :wink:

let wel, ik heb het over het perfectioneren van mijn balanspunt en praat over een peuleschilletje, niet over lappen gewicht.
btw mijn echte neuszwaar probleem heb ik getackeld met een ander acccupakket wat 2 keer zo licht is, nu is het alleen nog finetunen.

Ik heb het nooit over lood gehad hoor. Vind het ziezo al apart die heli van jouw zo neus-zwaar is. Is dat met alle brandstof modellen? Ik moet echt de accupacks zover mogelijk naar voren schuiven wil hij een beetje in ballans komen.

M'n hummingbird is helemaal een ramp met die lichte lipos. :(

de raptor heeft dat probleem wel ja. meeste andere helis moet de pack idd helemaal in de neus.
ik heb ook nog een govenor die nergens anders te monteren is dan voor de pitchbrug en die helpt ook flink mee het zwaartepunt te vergallen, helaas is er voor dat soort spul op een raptor 30/50 weinig plaats om te monteren.
er zijn zelfs raptor piloten die het ontvangerpack op de tank monteren om het balanspunt goed te krijgen, dat gaat me iets te ver.

Back