vanavond mijn eerste vluchten gemaakt

vanavond mijn eerste vluchten gemaakt met de boomerang xxl

het vliegt wel even anders als mijn extra met 3w 75 erop.

ik heb nog nooit zo n grote looping gemaakt .

zo ,nu pak ik eerst een lekker pilsje.

groeten remke

@Remke

Hoi gefeliciteerd met je turbine maiden gaaf he dat turbine vliegen en een Boomerang vliegt eigelijk vanzelf en het is dan ook een TURBINEKIST en niet een HONDENKAR.

Heb jij toevallig die Boomerang XXL van Ger overgenomen, wat een kist he en een hele grote bak he, wow super toppie hoor.

Ik hoop dat je er vele vlieguren mee gaat maken.

Vriendelijke groeten Jaap Gaasbeek

Jaap
klopt ,ik heb de boomerang van Ger.
zit nu een frank turbine in ,moest aleen de ecu accu vervangen ,nu een 3s lipo 3400
Ger had propaan start en ik kero ,dus dat vreet ampere s
maar het vliegt super ,ik hoop dat ik er net zoveel vluchten mee mag maken als ger gedaan heeft.

remke

proficiat

@ Remke.

Hé Remke, laat die kist doen waar ie voor gemaakt is, regelmatig z'n vleugeltjes uit laten slaan, niet op het mooie letten maar gaan met die banaan.
Many, many happy flights.
Enne, laat me raden, Pieter heeft er zeker ook een rondje mee gevlogen:wink:
Enne plaatjes maken he.

Groet Ger.

@Ger
Pieter heeft er niet mee gevlogen ,hij heeft een andere stick mode,dus dat gaat niet
maar Pieter heeft me door de vluchten gepraat .
jet vliegen is echt wel even anders als met een propeller
En wat een power,het is al wat je vertelde ,alleen vol gas met de start zodra hij los is gas weer naar half.
Alleen de landing,hij blijft maar vliegen ,en de tank is zo leeg(hahaha)

groeten remke

@Remke

Hoi Remke, yes jij bent dus de persoon die de Boomerang XXL heeft overgenomen van mijn vriend Ger toppie hoor, wat een kist he en erg groot maar vliegt toppie en zeer gemoedelijk.

Ik heb de Baby Boomerang en vlieg regelmatig met men Boomtje en Ger en hij past netjes in men Benz in de kofferbak.

Ik hoorde van Ger dat hij hem had verkocht tijdens een vliegmeeting ergens in het noorden des lands kort geleden, helaas kon ik niet komen dat weekend anders was ik zekers aanwezig geweest, ik kom volgend jaar dat wel zekers te weten, lekker turbinevliegen wow toppie toch.

Ger is een man die de modelvliegsport op no 1 heeft staan en graag een ander helpt daar waar het nodig is, daar zijn er te weinig van in Nederland, zoals Gerarld Rutten tegen mij persoonlijk zei en dat is zo en je kunt een biertje met die man drinken tis een top gozer.

Ik wens je nog veel turbinevlieguren toe en zie je volgendjaar op de meeting aldaar.

Vriendelijke groeten

Jaap Gaasbeek

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ger een topgozer?? Hoe kom je erbij... Hij eet telkens men stroopwafels op...
En hij laat zun Kawa omvallen....

Oei.. offtopic.

Oeps dan moet ik gaan opletten, trouwens toen ik bij hem thuis was, toen zijn Kawa omviel, reed ik die dag bij hem in de straat tegen een vuilnisbak die omwaaide en ik daar natuurlijk net re. Dus het zal wel aan de buurt liggen waar hij woond, dus Ger mot verhuizen hahahaha.

Groet Jaap

Oeps weer offtopic

Laatst bewerkt:
Verhalen en nog es verhalen.... ik heb die stofzuiger nog niet zien vliegen.... misschien binnenkort Remke??? ;)

Op Ter Apelkanaal???

Gr Johan

ja Johan
ik ga dus echt niet in de regen vliegen hoor
dus bestel maar eens mooi weer
het weekend gan ik naar emden duitsland.

groeten remke

@Remke

as`weekend wordt het toppie weer, dus wel even vliegen he, doe ik ook, we gaan naar de maasvlakte met de camper, dus gaat men kissie mee, nee geen turbine hoor, daar vlieg ik niet wild mee.

Maar deze keer ga ik men pilotview uitproberen en wel op een ja sorry hoor een piepkist maar wel heel leuk lijkt mij en 2.4Ghz dus niemand heeft last van mij.

Vriendelijke groeten Jaap Gaasbeek

Jaap, ik dacht niet dat Brecht in de maasvlakte lag ?

dus geen Belgische pintjes voor jou dit weekend ?

Beste Peter,

Klopt helemaal, maar het vliegen gaat niet door daar op de maasvlakte, mop hier heeft andere ideen, heb ik weer, kwam ze net mee aan.

Dus ga ik vrijdag en zaterdag vliegen hier in de omgeving, mijn pilotview uit proberen.

Pilot View FPV 2400 First Person Video from Hobby Lobby!

Alles is in en opgebouwt nu nog ermee vliegen, lijkt me toppie.

Groet Jaap

P/S ik moet echt eens afkomen naar Brecht, de laatste keer was het toppie gezellie daar.

Maar deze keer ga ik men pilotview uitproberen en wel op een ja sorry hoor een piepkist maar wel heel leuk lijkt mij en 2.4Ghz dus niemand heeft last van mij.

* Please Note! - Pilot View FPV 2400 will not work with 2.4 GHz radios - see Manual and FAQ for more information.

vlieg je met 2,4 of bedoel je de camera met 2,4???

dit is wild vliegen

,De Regeling Modelvliegen is hierin volstrekt duidelijk. Je moet altijd goed zicht hebben op het modelvliegtuig en het luchtruim daar omheen. FPV is voor zover ik weet nog niet bij wet geregeld (zal wel een keer komen). Zolang dat niet is geregeld - en je hebt geen speciale ontheffing - ben je in overtreding. Als je in overtreding bent en je zou een ongeluk veroorzaken, ben je dubbel het haasje.

Klopt helemaal, maar het vliegen gaat niet door daar op de maasvlakte, mop hier heeft andere ideen, heb ik weer, kwam ze net mee aan.

Dus ga ik vrijdag en zaterdag vliegen hier in de omgeving, mijn pilotview uit proberen.

Pilot View FPV 2400 First Person Video from Hobby Lobby!

Alles is in en opgebouwt nu nog ermee vliegen, lijkt me toppie.

Groet Jaap

P/S ik moet echt eens afkomen naar Brecht, de laatste keer was het toppie gezellie daar.[/QUOTE]

Back