Vario Skyfox?

hallo,

is er hier iemand die ervaring heeft met dat machien?
Ik zou mij namelijk een Skyfox evolution aanschaffen om een beetje
te 3D-en?
Ooit al geprobeerd met Skyfox?
Hoe hoog is de crash-kost van zo'n ding?
Alle info is interessant,

Bedankt op voorhand,
Wouter

Met een Skyfox kun je inderdaad 3D-en, maar alleen met ervaring.
Reparaties zijn zeeeeeeeer duur.
Dus even wat anders proberen.

Ik vlieg al jaren met een oudere versie van de SkyFox. Omdat de motorisering van mijn heli (OSFS91 Surpass) aan de zwakke kant is kan ik 3D vliegen wel vergeten. Een rol en een lopping gaan nog net maar meer niet. De heli is behoorlijk stabiel en ik heb er nog steeds veel plezier mee.
Als ik eens een crash heb dan zijn de onderdelen inderdaat niet geodkoop maar gelukkig crash ik niet zo vaak.
Mijn advies is als je echt 3D wilt vliegen dan is de SkyFox niet de meest ideale heli. Met flink vermogen (13 tot 15cc tweetakt) kan er veel mee maar met minder vermogen is het alleen een goed vliegende "toer heli".
Veel vliegplezier.

Die crash-kost is inderdaad wel het grootste struikelblok.
Ik zou ervan balen moest ik voor 500euro aan reparaties hebben; kun je bijna een nieuwe raptor mee kopen....

voor die crashkosten kun je ook een miniature aircraft fury extreme vliegen, dan heb je een machine waar de meeste andere een puntje aan kunnen zuigen.

idd :D maar dan nog liever een Millenium. Vliegt ook de pannen van het dak en zelfde voor de crash-kost als die Fury.

Ik dacht gewoon ff aan die Skyfox Evolution omdat ik er een,volledig uitgerust,afgesteld en perfect vliegend, zou kunnen overkopen aan de prijs van een Raptor.
Tuurlijk als ik hem dan eens hard crash ben je dat prijsverschil toch weeral kwijt...
Djees, het is niet simpel zo'n beslissingen nemen :(

wouter1 zei:
idd :D maar dan nog liever een Millenium. Vliegt ook de pannen van het dak en zelfde voor de crash-kost als die Fury.

Ik dacht gewoon ff aan die Skyfox Evolution omdat ik er een,volledig uitgerust,afgesteld en perfect vliegend, zou kunnen overkopen aan de prijs van een Raptor.
Tuurlijk als ik hem dan eens hard crash ben je dat prijsverschil toch weeral kwijt...
Djees, het is niet simpel zo'n beslissingen nemen :(
Dat is precies wat ik bedoel. Neem ik nu een goeie beslissing of niet. :wink:

Back