Nippels in de tank monteren.
Hallo
Ik heb zelf ook de benzine trainer die over een week in mijn Bell 412 gebruikt gaat worden.
Weet je hoe ik die nippels erin gezet heb?? Pak een stukje dunwandig brandstofslang ( van de nitro, want die gele die je nodig hebt is te dik ) en steek het door het betreffende gat in de tank, pak met een klein punttangetje via het grote gat in de tank het uiteinde, en trek het naar buiten, vervolgens zet je daar de nippel op compleet met de toebehoren die je in de tank wil hebben, het gedeelte wat je dus buiten de tank wilt hebben, schuif je aan het dunwandige slangetje, vervolgens gooi je de hele handel door het grote gat naar binnen, en trek met beleid de nippel aan de dunne slag door het gat naar buiten, verwijder de dunne slang en schroef de nippel vast. Herhaal dit geintje voor iedere nippel.
Let erop dat je in de tank bij de benzine trainer géén siliconenslang gebruik die je normaal bij Nitro gewend bent, want na het vullen van de tank zal na 5 minuten de slang 2x zo dik geworden zijn, en een stuk langer en van de nippel afvallen, en dat wil je niet zien gebeuren bij een maiden op een paar meter hoog.
Succes ermee, en ik hoop dat je wat aan mijn tip heb.
Groeten Ralph.