Daar er in de handel geen gespoten kappen voor de Vario trainer te verkrijgen zijn heb ik voor mijn vriend zijn kap eens onder handen genomen , de bedoeling was om deze wat opvallender te maken om de zichtbaarheid te verbeteren naar oriëntatie toe . Naar de bevindingen van mijn vriend blijkt het gelukt te zijn .
Ik wou het resultaat eens delen met jullie .
Iets vervelend dat ik voorhad was bij het vernissen met het karbongedeelte waarbij er kleine kratertjes zijn ontstaan . Ik vermoed dat ik bij het opschuren ik de structuur wat open heb geschuurd want aan de achterkant lag er heel weinig epoxy op . De structuur op het karbongedeelte vond ik nadien wat minder geslaagd maarja het staat er nu op en daarmee loopt de vernis erdoor .
Tevens heb ik het kapje van zijn Gaui Quadkopter ook eens behandeld .

Ik wou het resultaat eens delen met jullie .
Iets vervelend dat ik voorhad was bij het vernissen met het karbongedeelte waarbij er kleine kratertjes zijn ontstaan . Ik vermoed dat ik bij het opschuren ik de structuur wat open heb geschuurd want aan de achterkant lag er heel weinig epoxy op . De structuur op het karbongedeelte vond ik nadien wat minder geslaagd maarja het staat er nu op en daarmee loopt de vernis erdoor .
Tevens heb ik het kapje van zijn Gaui Quadkopter ook eens behandeld .
Laatst bewerkt door een moderator: