Vastmaken temperatuur sensor aan motor, hoe?

Ik zit met volgende vraag:

Hoe maak ik het beste de spektrum telemetrie sensor vast aan mijn Compass motor in mijn Atom?

Hot glue lijkt me geen goeie optie daar ze aanraden dit niet te gebruiken op zaken die warmer dan 55 graden worden. Iemand tips?

Het is dus het rode gedeelte waar de sensor zich in bevindt
SPMA9571-450.jpg

Met vast te strippen kan ik niet echt een goed contact maken en ik wil echt dat het muurvast zit.

Niet mijn foto maar:
full

Ik zou de sensor graag langs de voorkant van de motor hangen en de bedrading er zo rond laten gaan en langs de motorkabels de telemetriekabel wegwerken. Hoe maak ik dit het beste vast?

Laatst bewerkt door een moderator:
Denderleeuw-20120821-00357.jpg

Heb het zo dan maar opgelost. Aangetrokken met de het rubber slangetje, dan met stripje en drupje hotglue op de draden. Niets op de motor zelf. Veronderstel dat waar ik de lijm gedropt heb geen 60+ graden temperaturen zullen zitten...

Wordt die motor van je Atom dan niet warmer dan 50-60 graden? Ik weet niet of dat tegenwoordig the standaard motor is, maar de mijne ziet er aardig anders uit (misschien oud model?) en die wordt aardig warm.

Scorpions worden vaak zo warm dat aanraken (bijna) pijn doet. Schijnt normaal te zijn.

Dit is de laatste versie van de Atom motor bij mijn weten.

En de motor gaat inderdaad een stuk warmer worden dus daarom dat ik de sensor niet met hotglue kon vastmaken op de motor zelf. Waar de krimpkous rond de motordraden zit zal het niet zo warm worden dus ik denk dat men drupje hotglue daar wel veilig is om alles mooi bij elkaar te houden...

Heb de versie met de laatste canopy ook en bij mijn weten zijn er geen updates meer geweest.

(dit is de mijne)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back