Vastzetten staartgedeelte HK-250-GT

Hallo, er mist zo te zien een schroef voor het staartgedeelte om het recht te houden,
in de tail-assembly zit wel een gat en in de tail boom ook.
Hoe hebben jullie dit vastgemaakt?, welk schroefje of welke align part is dit?
b.v.d.

€28,95 is meer dan de HK250-GT zelf, die is met de huidige koers €27,99.
Gewoon hard vaschroeven en af en toe aandraaien.
Voor dat geld koop ik liever nog een helikopter.

dat dacht ik ook heb hem zelf ook maar als hij onverhoopt gaat spinnen, wordt je dat van zelf een keer beu.

succes

Die kopieermachine in hongkong is niet goed afgesteld ofzo.
De kit ziet er verder heel goed uit, schroefjes zijn echt top !!!
Nu baal ik, grrrrr. mischien maar een CopterX 250 SE bestellen, kost nog maar 40 dollar, of is die net zo met ontbrekende stukjes???

Gewoon een echte align halen.. reken t maar uit, uiteindelijk met goede gyro, servos motor en regelaar ben je net zoveel kwijt...;-)

Dat klopt, die tip heb ik van te voren ook gehad, en wil ik uiteindelijk ook gaan doen als die CopterX niet gaat werken.
Alleen heb ik nu al een regelaar en servos en alles wat ik dan niets meer aan heb.
En waarom zou een Trex wel werken en een clone niet, mischien is die CopterX wel goed.
Dat hobbyking niet perfect kan kopieeren wil nog niet zeggen dat CopterX dat niet kan.
Als niemand die gekocht heeft op dit forum en mij kan vertellen of die wel ok is, moet ik hem wel kopen zodat ik andere mensen weer kan vertellen of deze kit wel ok is.
De HK-T-250 is rommel, en de HK-250-GT is niet goed gekopieert bij de tail assembly.
Als CopterX ook rommel is sja, dan koop ik geen clones meer maar een echte.

Back