Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb je de servosaver gebroken? Die is bij mij ook al een keer stuk geweest. Ik had 'm iets 'strakker' gezet zodat ik wat meer controle had met sturen.
Controle had ik meer maar de servosaver ging stuk door de kracht die er op kwam vanuit de wielen.
Het blijft volgens mij een beetje behelpen met stuurcontrole en 2WD. Aan de andere kant kun je wel weer mooi driften
Idd de servosaver gebroken. De 2de keer al. Maar dat zie bij mij wel vrij hard af doordat ik veel jump op bmx parcours
Idd 2WD is leuk voor te driften..
Maar iets meer baanligging zou niet slecht zijn
Als ik nog een Offroad koop gaat het wel een 4WD zijn.
Een gebroken servosaver is dus een kwaaltje van de Glamis Uno net zo als de vastlopende lagers van het diff.
Verder alleen maar lof over dit masjientje waar ik al veel plezier aan heb gehad en nog heb.
Volgende wordt zeker een 4WD, ik zit al met een schuin oog te kijken naar de Mugen MBX7 eco...
Om te beginnen is de Glamis zeker geweldig en steekt met kop en schouders uit boven Traxxas.
Ik heb verschillende keren samen gereden met Traxxas maar de Glamis was niet te verslaan.
Ja de glamis is een leuk ding! En dat ik hem regelmatig uit mekaar moet halen neem ik er gerust bij
Alleen spijtig dat ik altijd zolang moet wachten op de onderdelen..
Haha tegen een traxxas heb ik nog niet gestreden.
Maar tegen men broer zen halix haal ik het moeilijk van op een technisch parcour, maar dat heeft wss te maken met dat hij 4WD heeft + AVC
Ja ik heb ook wel zin in de thundertiger eb4 en de mustang 67 van vaterra [emoji2]