Vaterra onderdelen

Hallo,
Zijn er hier mensen die met vaterra auto's rijden?
En moeten jullie ook altijd lang wachten op jullie onderdelen?
Mvg Joris.

Ik rijd er zelf niet mee maar heb al vaak gehoord dat een aantal vaterra auto's kort na hun release al niet meer gemaakt werden.
Waarom weet ik niet maar onderdelen support zou volgens hun wel blijven door gaan.
Moet je lang wachten omdat de LHS ze ook moet bestellen?Of bestel je zelf via internet? Want anders kan je wel eens bij verschillende webshops vragen of ze wat op voorraad hebben liggen.Misschien ineens kijken om van die onderdelen die snel stuk gaan bij jou,er ineens 2 te bestellen zodat je altijd eentje op voorraad hebt wanneer je moet wachten op een bestelling.

Het is een merk van Horizon Hobby wat naar mijn weten nog steeds leeft. Horizon Hobby heeft voor Nederland een compleet eigen filiaal in Duitsland dus de wegen zijn kort.
Mijn ervaring leert dat winkeliers soms wachten met bestellen totdat ze een ordertje opgebouwd hebben.

Ja meestal bestel ik mijn onderdelen via de modelshop in men buurt. Maar dan moet ik altijd enkele weken wachten. Daarom bestel ik tegenwoordig alles dubbel :-) Misschien gaat het via webshops wel sneller, dan zal ik dat eens moeten testen ;-)
Maar heb wel al geruchten gehoord dat vaterra hun productie niet bij kan houden wegens groot succes van hun merk..

Winkeliers verzinnen veel verhalen om maar niet direct te hoeven leveren. Inderdaad als 1 winkel je ervaring is doe je er zeker verstandig aan om even rond te kijken.

Nee heb wel paar winkels waar ik bestel, maar mss wordt het eens tijd dat ik via webshops ga bestellen ipv altijd weken te zitten wachten.. ☺

Nee heb wel paar winkels waar ik bestel, maar mss wordt het eens tijd dat ik via webshops ga bestellen ipv altijd weken te zitten wachten.. ☺

Kijk ook es op liquidrc.com en amain.com

Het zijn americaanse winkels en de voorraad wordt altijd aangegeven. Het duurt meestal 2 weken voordat je het thuis hebt en de verzendkosten is 1 dollar bij liquid en 1,59 dollar bij Amain. Alleen de onderdelen zijn de helft vd prijs als in Nederland.

Ooh bij mij is het elke keer verschillend.
Ik had zelfs een keer op de zelfde dag 2 bestellingen geplaatst, om zo geen import btw te hoeven betalen. En ze werden beide op de zelfde dag verstuurd.
1 kreeg ik ook in 1 week binnen en voor de andere moest ik 1.5 maand wachten.

Heb je een telefoon en kan je tot 10 tellen ?, zo ja bel hun even op , maak eerst even een lijstje met onderdelen die je nodig hebt, en vragen maar en je weet het .....

suc6

Online artikelen moet je vaak niet geloven. Winkeliers krijgen vaak een database aan spareparts van de producten welke 1:1 op de site geïntegreerd worden, veel daarvan worden alleen bij bestelling bij de distributeur besteld. Bellen is altijd verstandiger.

Niets tegen pk racing, ik kom er graag. Zowel om te rijden als te kopen maar hun verzendkosten... Als je dan liquid en a main ziet...Keuze snel gemaakt denk ik :)

Ok pk racing heeft niks in stock van wat ik nodig heb. Dus ga ik die Liquid en Amain maar eens proberen. Alvast bedankt voor de info [emoji6]

Back