Vaterra raptor review

Hoi,
Ik heb sinds april 2015 een vaterra raptor. Ik ben er zeer tevreden mee en vind hem vrijwel perfect.

Mijn volledige review is in het engels te lezen op ultimaterc.com. Je hoeft geen lid te zijn om hem te lezen.
Als je op ultimaterc zoekt op vaterra raptor review vind je hem wel(alleen nodig als link niet werkt ivm nieuwe posts die de url wijzigen).

http://www.ultimaterc.com/forums/showthread.php?p=2333085#post2333085

Als je nog vragen hebt kun je die natuurlijk aan mij stellen.

Veel plezier met het lezen van mijn review!

Laatst bewerkt:
Hallo,
Leuk dat er een review komt voor een vaterra.
Heb je de test gedaan met AVC aan? Een auto reageert namelijk heel anders als hij uit staat. Een goede indruk van de wegligging kun je dan niet hebben.
Zou je er ook een willen maken met AVC uit?

Ik heb een goede 30 uur ermee gereden. avc stond aan het in ieder geval de eerste 10 uit, omdat de kntvanger niet goed gebonden was aan de vaterra. Was waarschijnlijk mijn schuld. De auto reageerde iets meer op mijn input, maar met AVC aan vond ik hem beter beter en makkelijker rijden. Omdat de servo een beetje traag is, man je alsnog bijna 90 graden zijwaarts gaan bij wild sturen. AVC maakt de auto niet minder leuk of spannend, maar het is wel fijn dat je het percentage AVC makkelijk en tijdens het rijden kan veranderen. Ik rijd nu afwisselend met AVC aan of uit, afhankelijk van waar ik zin in heb.

Ik hoop dat dit helpt.

Back