vbar full size

deze keuze is toch gemaakt voor de 6hv komt er een vbar
nu zit ik nog met een aantal vragen.

ik las in een andere topic :**600epro zal je de ballinks van de swash en bladegrips moeten verlengen (mikado l600 balls gebruiken op de swash dacht ik, en de swash balls op de bladegrip arpmjes en je komt mooi op 90 uit bij 8gr cyclic) om goede waardes te krijgen op de vbar.**

is dit alleen van toepassing op de trex of moet ik hier met de 6HV ook rekening mee houden.

ook wil ik een s-bus ontvanger gaan gebruiken moet ik hier nog iets extra's voor hebben/aanpassen?

en voor de govenormode moet ik de losse sensor halen of kan ik beter die van de YGE 90HV regelaar gebruiken ?

Swash kogels: Align only,
Sbus ontvanger werkt gewoon in 1 keer.
Governor: Kan beide. wil je VBAR gov zal je een losse (hyperion) sensor moeten hebben.

Je kan overigens ook voor een MiniV gaan. werkt ook prima in de 6HV. zit je niet met extra kabels en mainboards.

Laatst bewerkt:
Swash kogels: Align only,
Sbus ontvanger werkt gewoon in 1 keer.
Governor: Kan beide. wil je YGE intern zal je een losse (hyperion) sensor moeten hebben.

Je kan overigens ook voor een MiniV gaan. werkt ook prima in de 6HV. zit je niet met extra kabels en mainboards.

bedoel je als k de YGE govern intern wil hebben nog een losse sensor nodig hebt? welke is/werkt beter ?want dit zijn de koste niet.

bedoel je als k de YGE govern intern wil hebben nog een losse sensor nodig hebt? welke is/werkt beter ?want dit zijn de koste niet.

Vbar governor zal ongetwijfeld beter zijn, maar dan moet je veel meer tweaken dan met de YGE intern..
Je hebt de YGE governor in actie gezien zondag op die 7HV.. dus trek je conclusie.
Denk niet dat je t verschil merkt zolang je nog geen knalhard 3d vliegt.

Interne governor heb je niks voor nodig behalve de regelaar.
vorige post was verkeerd daarop.. Wil je VBAR governor heb je die sensor nodig. voor YGE niet.;)

Swash kogels: Align only

Hoe bedoel je dit?
Alleen het probleem is met de Align kogels?
Of zijn Alleen de Align kogels goed?

Ik heb er wel een 6HV en gebruik al meer dan 2 jaar succesvol de standaard Balls, zonder problemen.
Voor de VBAR en of geometrie hoef je niets te veranderen bij de 6HV.

Hoe bedoel je dit?

Ik heb er wel een 6HV en gebruik al meer dan 2 jaar succesvol de standaard Balls, zonder problemen.

bij algin heb je andere mikado balls nodig omdat ander het niet goed uit komt.wat ik gelezen hebt.

Hoe bedoel je dit?

Als je een Vbar op een standaard 600 PRO monteerd krijg je de 8 graden bij 60,65 in de Vbar.. veel te weinig. de Langere Mikado swash kogels trekken de waarde richting de 75...;)

Back