Veel indoormodellen en andere spullen te koop.

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers' gestart door Bell-crank, 28 mrt 2021.

1. Bell-crank

Bell-crank

Lid geworden:
    25 jan 2014
    In november 2020 overleed zeer onverwachts mijn goede vliegvriend Jan Willem Roest. Zijn heengaan laat, als mens en als gelijkgestemde vlieger, een grote leegte bij mij en vele anderen achter.

Na zijn overlijden vroeg zijn vrouw mij of ik haar zou willen helpen met het ordenen, inventariseren en aan de man brengen van Jan Willem’s vele spullen. Dit met het uitgangspunt dat ze er niet de hoofdprijs voor hoefde hebben maar dat ze het belangrijk vond dat al die waardevolle spullen bij mensen terecht zouden komen die er net zoveel plezier aan zouden beleven als Jan Willem.

Ik heb zoveel categorieën spullen gevonden dat ik het zinvol vond om ze allemaal op een simpele website te zetten. Omdat ik ook het plan heb om op korte termijn in het buitenland naar liefhebbers voor deze spullen te zoeken heb ik de teksten op deze website in het Engels gemaakt.

Omdat tussen Jan Willem’s spullen veel indoormateriaal te vinden is (maar ook lijnbesturingsmodellen, vintage motoren, boeken e.d.) kan ik me voorstellen dat jullie daar belangstelling voor hebben. Daarom verwijs ik jullie graag naar deze website.

Zie: https://modelairplane-parts.jouwweb.nl/

Cosmic Wind.JPG Gladiator.JPG Spitfire.JPG

Bijgevoegde bestanden:

2. janhein

janhein The First Aviators

Lid geworden:
    10 aug 2003
    Ik heb net mijn pakket uit staan pakken :--DDDDDDDDDDDD.

anders kan ik het niet zeggen.

Alle motoren kende ik wel van plaatjes een aantal had ik al maar flink gebruikt .

Maar wat hier op de mat werd gezet door de postbode overtrof mijn verwachtingen .

ze staan nu even in de vitrine kast mooi te wezen maar zodra het weer goed is gaan ze op een passende kist .

Van de fok had ik zelfs nog nooit een verpakking gezien .

De kleinste twee DC motoren ontbraken nog in mijn verzameling.

kort om ik ben er super blij mee. Voel me weer een klein ventje op zijn verjaardag die die nieuwe fiets krijgt, die eigenlijk te duur was ;-))))

3. Bell-crank

Bell-crank

Lid geworden:
    25 jan 2014
    Oeps, lange tijd niet bij de "Indoormodellen" gekeken.
    Daardoor niet je reactie gezien, Jan Hein.
    Maar erg fijn dat je zo tevreden met de motortjes bent.
    Sorry voor mijn trage reageren.
    Mede namens Jan Willem's echtgenote wens ik je nog veel plezier met de motoren.

4. janhein

janhein The First Aviators

Lid geworden:
    10 aug 2003
    gaat helemaal goed komen.

Deel Deze Pagina