Collega van mij, overbuurman, belde eergister bij mij aan. Motor doet raar? Mag dat?
Of ie doorgefikt was... ik snuiven aan dat ding... geen BBQ noch Coca Cola!
Prop had een tikkie gedaan tegen de tafel. Oeps oh pardon.
40A regelaar op 4S... mwagh... dacht ik... geroosterd broodje!
Zit er in die ARF-schuimkraag met leuter van een prop dan geen 60A regelaar?
Nieuw model... minste of geringste regelaar in rook op? Nee dus... 40A, niet meer, een 'afgemeten' stroom trechtertje.
Dus... Ik zeg!... 'is je regelaar'. Alzoot... effe reprogrammeren met een Turnigy kaartje...
Regelaar werd warm, warmhoudplaatje geworden. Fet-arm is niet altijd beter!
Dat motortje testen op een nieuwe verse 60A Hobbywing pardoes uit archief, motor direct als een zonnetje... nah!
Moraal van het verhaal... Het kan zo stuk... zelfs door er naar te wijzen! China is geen garantie voor succes, politiek al helemaal niet.
Moin! Dries zet nimmer iets in overbelast modus, gaat gecalculeerd en behoedzaam te werk.
Ik denk dat GJ even ontstellend met de gedachten elders was
Enkelen weten waarom.
Gr Bas
Of ie doorgefikt was... ik snuiven aan dat ding... geen BBQ noch Coca Cola!
Prop had een tikkie gedaan tegen de tafel. Oeps oh pardon.
40A regelaar op 4S... mwagh... dacht ik... geroosterd broodje!
Zit er in die ARF-schuimkraag met leuter van een prop dan geen 60A regelaar?
Nieuw model... minste of geringste regelaar in rook op? Nee dus... 40A, niet meer, een 'afgemeten' stroom trechtertje.
Dus... Ik zeg!... 'is je regelaar'. Alzoot... effe reprogrammeren met een Turnigy kaartje...
Regelaar werd warm, warmhoudplaatje geworden. Fet-arm is niet altijd beter!
Dat motortje testen op een nieuwe verse 60A Hobbywing pardoes uit archief, motor direct als een zonnetje... nah!
Moraal van het verhaal... Het kan zo stuk... zelfs door er naar te wijzen! China is geen garantie voor succes, politiek al helemaal niet.
Moin! Dries zet nimmer iets in overbelast modus, gaat gecalculeerd en behoedzaam te werk.
Ik denk dat GJ even ontstellend met de gedachten elders was

Gr Bas
Laatst bewerkt: