Veel modelbouwspullen te koop.

Discussie in 'Lijnbesturing' gestart door Bell-crank, 28 mrt 2021.

  1. Bell-crank

    Bell-crank

    Lid geworden:
    25 jan 2014
    Berichten:
    48
    In november 2020 overleed zeer onverwachts mijn goede vliegvriend Jan Willem Roest. Zijn heengaan laat, als mens en als gelijkgestemde vlieger, een grote leegte bij mij en vele anderen achter.

    Na zijn overlijden vroeg zijn vrouw mij of ik haar zou willen helpen met het ordenen, inventariseren en aan de man brengen van Jan Willem’s vele spullen. Dit met het uitgangspunt dat ze er niet de hoofdprijs voor hoefde hebben maar dat ze het belangrijk vond dat al die waardevolle spullen bij mensen terecht zouden komen die er net zoveel plezier aan zouden beleven als Jan Willem.

    Ik heb zoveel categorieën spullen gevonden dat ik het zinvol vond om ze allemaal op een simpele website te zetten. Omdat ik ook het plan heb om op korte termijn in het buitenland naar liefhebbers voor deze spullen te zoeken heb ik de teksten op deze website in het Engels gemaakt.

    Omdat tussen Jan Willem’s spullen veel lijnbesturingsmotoren te vinden zijn (maar ook bouwtekeningen, indoorspullen, boeken e.d.) kan ik me voorstellen dat jullie daar belangstelling voor hebben. Daarom verwijs ik jullie graag naar deze website.

    Zie: https://modelairplane-parts.jouwweb.nl/
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Bell-crank

    Bell-crank

    Lid geworden:
    25 jan 2014
    Berichten:
    48
    Gratis af te halen uit de nalatenschap van mijn veel te vroeg overleden vliegmaat Jan Willem Roest:
    ongeveer 400 stuks Aeromodeller in 28 plastic dozen.

    - deel 1950 - 1959, per jaar in 1 doos, verdeeld over meerdere dozen;

    - 1 doos 1960;

    - deel 1979 - 2000, per jaar in 1 doos, verdeeld over meerdere dozen.

    Plus nog enkele losse tijdschriften zoals Model Airplane News en Model Builder.

    Gratis af te halen uit Exloo (Dr.), zie website https://modelairplane-parts.jouwweb.nl/
     
  3. janhein

    janhein PH-SAM

    Lid geworden:
    10 aug 2003
    Berichten:
    1.958
    Locatie:
    Rottevalle
    neem effe contact op met Henk van Hoorn, Hij heeft een enorm net werk van mensen die ze verzamelen . dan blijft de collectie mogelijk bij elkaar.
    Enke Bleriot op het forum
     
  4. stunthenk

    stunthenk PH-SAM

    Lid geworden:
    7 feb 2006
    Berichten:
    1.216
    Locatie:
    Amersfoort
    Hallo Klaas,
    Ik wil die Aeromodellers graag hebben om mijn collectie compleet te maken. Ik kom eind van de maand weer in het noorden, we kunnen dan ongetwijfeld iets afspreken.
    Groeten,
    Henk
     
  5. Bell-crank

    Bell-crank

    Lid geworden:
    25 jan 2014
    Berichten:
    48
    Hallo Henk,

    Oeps, (te) lang niet op het Forum gekeken. Excuus! Ik zie nu dat jij de Aeromodellers kunt gebruiken. Fijn!
    Ik hoop dat je nog niet in het noorden bent geweest.
    Ik zal Elly informeren.

    Met vriendelijke groet,

    Klaas.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2021

Deel Deze Pagina