:zon: Als je thermiek vliegt op een dag als deze dan kan een vlucht al gauw een half uur of meer duren per pak baterijen, als je dan ook nog een kwartier bezig bent met vliegklaar maken tunen zenders programeren enzo zorg dan dat je je goed insmeert met zonnebrandcreme van te voren het is echt geen overbodige luxe. dit geldt ook voor mensen die staan te kijken. zoals ik dus vandaag flink mijn nek verbrand heb bij het kijken naar mijn collega die wel zo vriendelijk was na drie pakjes lipos 3cell 1500mah zijn net verse speed 400 motor een mooie rooksliert te laten produceren. prachtig gezicht bij blauwe hemel. de heerlijke geur van verbrande isolatie coating. en dat voor maar 8 euro. het was een mooie dag. Hij gebruikt een 15cm klapprop met 8cm spoed. van graupner. die 11 volt is te veel blijkbaar voor de speed400. iemand tips? een cell minder of een andere prop?
Vanochtend heb ik de tekening van de hydrofoam die op a0 moest geprint, handig op a4 en a3 gezet. alleen de romp en de lange zijkanten moeten geplakt worden alle andere delen konden zonder snijlijnen op a3 en a4. ik heb de losse paginas bewaard. voor degene die het willen hebben zeg maar dan verzin ik een manier om ze publiek te maken.
Vanochtend heb ik de tekening van de hydrofoam die op a0 moest geprint, handig op a4 en a3 gezet. alleen de romp en de lange zijkanten moeten geplakt worden alle andere delen konden zonder snijlijnen op a3 en a4. ik heb de losse paginas bewaard. voor degene die het willen hebben zeg maar dan verzin ik een manier om ze publiek te maken.