Velgen versleten

Mijn velgen van mijn Savage zijn versleten. Het zeskantige is zowel links als rechts achter uit de velg gesleten. Is het mogelijk om ze aan de aluminium blokjes van te lijmen of te repareren? Of moet ik gewoon nieuwe velgen kopen?

Ik hoor graag wat er mogelijk is....

gewoon nieuwe velgen en 6 kant velgmee nemers kopenen je moer goed aandraaien
je zou loctide er tussen kunnen doen tijdens aandraaien misschien dat het dan wat beter blijft zitten
maar je moet wel heeel erg gekke dingen doen wil het uitlubberen
en het maakt ook uit of je originele of imitatie velgen neemt
qua maat en matriaal sterkte

Face it!
Versleten velgen komt nooit meer goed. Lijmen, borgen en wat je ook verzint sloopt alleen maar extra onderdelen. Koop gewoon een nieuwe velg en probeer de banden over te zetten.

Dus gewoon nieuwe kopen is het beste? Hoe moet ik deze banden lijmen? Tot nu toe was dat nog niet echt een succes. Gewoon met seconde lijm als hij al op de velg zit?

ik zou ook gewoon neiuwe velgen kopen. Mss ook de wielmeenemer als deze slijtage vertoond.

Band moet je eerst over de velg trekken zoals hij uiteindelijk moet komen te zitten.
Daarna band omhoogheffen, druppeltje lijn aanbrengen en band onmiddelijk terug goed zetten. Treuzel niet te lang, want dat zit onmiddelijk vast.
Je hebt hiervoor bandenlijm, maar secondelijn gaat mss ook. Als het maar gemakkelijk aanbrengt.

Back