WillydeWoofer
Forum veteraan
Ik vind dat je best wat door mag vragen, dat is wat anders dan drammen.
Het is toch geld!
Ik baal nu ook van een ding dat ik binnengekregen heb maar niet exact is zoals op de foto.
Ik ben nu ook al 2 dagen met die chinees aan het discussieren en geld terug geeist.
Ik heb nog wel iets gekregen maar als je zit te wachten, geen bevredigend antwoord krijgt, wat ik ook wel eens meegemaakt hebt, dan ben ik in staat om naar het betreffende bedrijf te gaan en daar iemand over de balie te trekken.
Service en vriendelijkheid is tegenwoordig niet gewoon meer.
Laatst zelf een pakje naar Oostenrijk gestuurd.
Na 5 dagen krijg ik van DHL het bericht dat het afgeleverd is.
Maar dat was het dus niet!
Ik DHL Nederland bellen, word ik afgescheept met.. dan zal er wel wat fout gegaan zijn.. ik zal u een code geven en dan kunt u reclameren.
ik wil niet reclameren, ik wil dat de spullen daar afgeleverd worden.
Maar ik moest invullen wat de waarde was en dan zouden ze het uitzoeken...
Ik pissig naar Oostenrijkse DHL bellen.
Dat ging heel anders, veel vriendelijker en behulpzamer.
Afijn, binnen 1 uur werd ik teruggebeld, ze hadden de bezorger gebeld en het was bij de buren afgeleverd.
Nederlandse bedrijven zijn vreselijk onbeschoft, veel nederlanders trouwens ook.
En dan nog een vraag aan Hobbyist..
Wat is dan de uiterste bezorgdatum voor iets dat je in een EU warehouse besteld?
Binnen Europa kan alles binnen 5 werkdagen bezorgd worden.
Dan is een week bij mij de uiterste bezorgdatum, behalve rond kerst en oud en nieuw natuurlijk.
Mijn spullen zijn binnen 3 dagen afgeleverd, dus Wil kan er vanuit gaan dat zijn spullen niet meer gaan komen.
GJ
Bedankt voor je bericht G.J.