(ver)bouwverslag Micro Drifter

beste mensen

bij deze wil ik een een bouwverslag van mijn Micro Drifter bij gaan houden.
Ik heb hiervoor al wel een paar boten gebouwd maar dat was allemaal houtbouw mij laatse boot was een wasabi. Deze is bijna klaar alleen nog een paar plekjes bij werken en mooie sticker vinden.
my.php

de micro drifter heb ik via het modelbouwforum gekocht.
hij zag er toen zo uit.
my.php

my.php

bij de boot heb ik ook een regelaar gekocht een TMM 8012 80A.
ik weet nog niet zeker of ik deze ga gebruiken.

ik weet ook nog niet welke motor ik ga gebruiken ik zat eerst te denken aan een graupner inline 560 want die heb ik nog liggen. Maar ik denk dat die motor toch wel aan de grote kant is voor dit bootje. Wat voor motor adviseren jullie?? het moet wel een Brushless zijn. en dan het liefst een motor voor mee ik op 8 of 10 cellen kan gaan varen.
ik heb anders ook nog een roxxy bl control 900 100A regelaar liggen. die zit nu in mijn wasabi.

Voor de rest heb ik de gaten voor de waterkoeling en het roer er alvast in gemaakt en een paar pklejes bij gewerkt en hem in de grondverf gezet.
my.php

my.php

dat was het denk wel even.
er zullen vast wel dingen zijn die anders moeten en kunnen dus comentaar is altijd welkom.

Ik weet niet welke link je pakte, maar je moet uit het "vakje" links, de link copieren en plakken welke bij het tabblad "codes" en dan "direct".

Dan krijg je:

[ img ] link [ /img ]
(zonder spaties)

test:
02052009081w.jpg

De foto laad trouwens wel HEEEEEEEl traag bij imageshack

Laatst bewerkt:
beste mensen

Omdat het de vorige keer niet helemaal goed was gegaan met het oploaden van de foto,s.
probeer ik het nu nog maar een keer.

hier een paar foto,s van hoe de micro drifter er uitzag toen ik heb heb gekocht.
Foto-FKJ6347P-D.jpg

Foto-TSBX6RGU-D.jpg

toen ik de romp kreeg zag hij er al strak uit heb nog een paar plekjes moeten bijwerken en gaten voor de waterkoeling en het roer moeten maken en toen heb ik hem in de grondverf gezet.
Foto-X4HZJ7YX-D.jpg

Foto-QFUNMISH-D.jpg

Foto-ZNIVCYKT-D.jpg

ben ok begonnen met de tunnels de echte kleur te gaan geven oranje. De kleuren combinatie wordt trouwens oranje met wit.
Foto-VA3FDZJK-D.jpg

verder weet ik nog niet helemaal wat voor setup ik ga gebruiken want ik denk dat een bl inline 560 een beetje aan de grote kant is voor een bootje van 47cm.

nou dit was het wel weer even.

mvg Gerben Buijk

Back