Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Op de swash plate van de NE Solo prozitten vier bolletjes. Twee staan er langer van de swashplate en twee staan korter op de swashplate. Welke moet ik gebruiken voor de verbinding naar de rotor bladen en wat is het verschil
De 4 "bolletjes" (leuk gevonden ), bij mijn Bravo SX zitten de links op de 'buitenste' (verst van de as af)
Ik denk dat als je de binnenste gebruikt de helikopter minder 'fel' reageert, maar aangezien je dit al op de zender kunt instellen dmv het indrukken van de throttle-stick, denk ik dat het monteren op de binnenste niet zo heel veel zin zal hebben
Leuk ding hè zo'n NE Solo Pro
Ik bemerk bij mezelf dat naarmate de helikopters kleiner worden ik er meer plezier aan beleef .....en er (dus) ook meer mee vlieg
Indoorvlieger heeft ergens in het FAQ topic geplaatst dat de heli er inderdaad "tammer" van wordt, maar dat je dot beter kunt doen door te schakelen tussen de verschillende standen op de zender.
Ik moet mijn solo pro al een kleine week missen...teruggestuurd naar de winkel vanwege steeds vastlopende servo's.. Hoop dat er snel een oplossing zal zijn, want idd: het vliegen met dit kleine ding is super leuk!