Verbouwing van Abn-Amro-1 Naar Team-Delta lloyd

• Topicstarter Topicstarter ned103
  • Startdatum Startdatum
N

ned103

Guest
Hallo,

Bij deze even een linkje naar wat foto's die ik maak tijdens de verbouwing van mijn Abn-Amro-1 naar Team-delta lloyd kleurtjes: Pictures by noordje_01 - Photobucket

Na een aantal jaren met deze boot bezig te zijn geweest, en erook heerlijk mee gezeild te hebben vond ik het langzamerhand tijd voor wat verandering. Tijdens een bezoek aan de Hiswa te water is het bij mij beginnen te kriebelen om deze winter mijn boot maar eens in een ander jasje te steken. Hier had ik tevenseen goeie gelegenheid om wat foto's te maken waar ik nu veel plezier van heb. Mijn boot zal mischien niet 100% gelijk aan het orgineel worden, maar als die eenmaal in het water ligt vallen details toch niet meer op.

Mvg Oscar

testvaart VO70 team-delta-lloyd

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik onder toch wel vrij koude weersomstandigheden, even mijn nieuwe zeilen en mijn 2.4ghz zender getest. Aan de zeilen moet nog wel eea gebeuren, maar voor een eerste keer met nieuwe zeilen ben ik wel tevreden. Ook bleef de boot mooi droog, waar ik ook zeer blij mee ben. Deeerste zeilfoto's zijn onder volgend linkje te vinden:

Pictures by noordje_01 - Photobucket

Mvg Oscar

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik onder toch wel vrij koude weersomstandigheden, even mijn nieuwe zeilen en mijn 2.4ghz zender getest. Aan de zeilen moet nog wel eea gebeuren, maar voor een eerste keer met nieuwe zeilen ben ik wel tevreden. Ook bleef de boot mooi droog, waar ik ook zeer blij mee ben. Deeerste zeilfoto's zijn onder volgend linkje te vinden:

Pictures by noordje_01 - Photobucket

Mvg Oscar

hoi oscar

wat leuk dat je je boot hebt opgeknapt, ze is weer helemaal up to date.
ga je de bemanning ook weer terugplaatsen?

groeten johan

hallo johan( en anderen),

Uiteraard komt de bemanning ook weer op z'n plek. Gisteren was echt even bedoeld als een testvaartje. Ik heb tot voor kort nogal problemen met oa lekkages gehad, en ik wilde weten of die nu opgelost waren. De komende tijd ga ik me maar eens bezig houden met het verder aankleden van de boot. Dankzij foto's die ik op de hiswa in ijmuiden genomen heb, kom ik een heel eind met de detailering van met name het achterdek. Als er weer grote vorderingen zijn plaats ik weer foto's in de map.

Ik ben nu achteraf wel blij dat ik gisteren nog even gevaren heb, want ook hier in het westen begint het water aardig hard te worden. En ik hoop stiekem dat we volgende week kunnen schaatsen.

Mvg Oscar

Back