verbouwing vissersboot: the riverhunter

hallo medebouwers,

ik weet dat dit niet een modelboot was maar wou tog een verslag posten. mijn papa en ik zijn alle twee hevige vissers en daarom hebben wij een vissersboot gekocht, eerst hadden we een quiqsilver 350sl maar die vonden we wat te klein. (je kan die verbouwing bekijken op mijn site Ombouw van de boot - the river hunter Webmaster Brecht Mussen)

nu een niewe boot gekocht een shedland 4m en die was geel met een zwarte bodem. dat vond papa niet mooi dus maar besloten om hem te verven. maar eerst moest de trailer opgeknapt worden die was heel versleten. eerst de rollen vervangen waar de boot op stond in banden
full

full

ook moesten er grotere banden op de trailer (op de foto staan die er al op)
dus naar de bandencentralen en grotere banden gekocht. we hebben ook nog een speciale licht balk gemaakt die je niet moet weg pakken als je gaat traileren.

toen we de boot omdraaide ondekte we iets heeeel naars, er zat een lek in!:eek::help:
op de boot een laag poljester gezet en in de vloeibare poljester gezet. als die nu nog niet dicht is dan weet ik het ook niet meer
full

nu dan de boot verven, eerst in de primer gezet, en dan pas de lak (2lagen primer)
full

nadat de primer uitgehard was de lak
full
full

dat was het tot nu toe.

(ps mijn honderste bericht!:pc:)

Brecht

Laatst bewerkt door een moderator:
Back