Verdikkeme, ik heb alweer zin om te hellingvliegen.....

ik moet een besturingselement downloaden.
Quicktime van apple....
Daarna krijg ik een foutmelding. zowel in Firefox als in IE (explorer).

Zonder de foto te zien heb ik trouwens al zin in hellingzweven. Geweldig is dat.

De sceneries in de laatste update van Aerofly (Starflight) zijn nog fraaier dan deze en dan kan jer er ook nog in hellingzweven.

deze is ook zo mooi.
een 1500 megapixel foto.
er waren 404 foto's nodig om dit te maken.
en ik denk ook heel wat uurtjes photoshop.

Woensdag, vrijdag en zaterdag ZW 4 à 5 bft. incl. een wolkje tegen de laaghangende zon. Ideaal hellingvliegweer dus voor Zoutelande, wij zijn waarschijnlijk woensdagmiddag weer van de partij.

Vliegse,

Eric

Gave foto. Het ziet eruit alsof je met iedere willekeurige windrichting wel een plekje kan vinden om te hellingvliegen.
Ik vlieg op Langevelderslag, heb W-NW nodig. Ik kan ook niet wachten, maar voorlopig nog geen goede wind voor mij. De wind blijft verdorie maar in de zuid-hoek.

Michiel
Klopt, quicktime wordt gestart door IE 6.0 Misschien een keertje rebooten?

Sven. Valt wel mee, als je onderuit zakt en terugvliegt kom je doorgaans hoger uit dan je denkt.
Ik heb hier nog nooit gevlogen, maar wel op de Seiser Alm, is iets vriendelijker met langere hellingen.

Als ze nou eens in Nederland ipv die malle polders een loeihoge berg maakten......

Richard Branderhorst zei:
maar wel op de Seiser Alm..
Richard, al de nieuwe update van aerofly gezien?
Seiser Alm:
db_afpro-starflight-063.jpg

Richard, wanneer kunnen we die jumbo van jou volladen en daarheen gaan om eens lekker een weekendje daar te gaan hellingen???? 8) :lol:

Theo,
Tja, als dat eens zou kunnen,,,pakken we de combi, die heeft achterin een groot vrachtruim, is makkelijker vliegen als een full pax met een aanhanger erachter!

Landen op de helling zal ik nog wel even moeten oefenen op de sim! Ik denk wel dat we snel stil staan...

Overigens hebben wij een speciale 744 voor het hellingvliegen ontwikkeld, het probleem is dat lastig te slepen is met 100 ton leeggewicht.

747%20glider.jpg

Wordt het rond deze tijd van het jaar niet heel erg koud op dat soort plekken?
Bij het hellingvliegen hoor je te blauwbekken :mrgreen: . Als je je vliegtuig langs de helling ziet razen wordt je van binnen vanzelf warm. Oke, een dikke jas, shawl, muts :xmas: en dunne handschoentjes helpen ook.....

Back