Vereniging gezocht binnen 50 km Haarlem

Beste mensen,
Sinds ik uit Groningen ben verhuisd naar Haarlem, zo'n 5 jaar geleden, heb ik nog steeds geen club gevonden, waar ik met schaalmodellen een beetje kan vliegen.
Zijn er clubs in omgeving Haarlem, zeg tot max 50km weg, waar ook met schaalmodellen, misschien zelfs voor wedstrijden word gevlogen?

Groeten uit Shanghai:zon:,
Danny Busch

Ga eens kijken bij de MVKV op Valkenburg. Mooi asfalt tot je beschikking (oude startbanen/taxibanen). Wel geluidseisen, maar daar schijnt met enige aanpassing wel aan te voldoen te zijn. Er vliegen (en bouwen) meer schaalbouwers.

Hartelijk dank voor de reacties.
Ben een week geleden op het veld van Heemskerk geweest, leuke mensen, maar naar mijn smaak een beetje klein voor grotere schaalkisten, maar wel lekker dichtbij om te raggen met een speed-model.

Ik zal eens op Valkenburg gaan kijken.
Kan natuurlijk altijd van 2 clubs lid worden. :-)

Cheers,

Geen club maar wij rijden en tegenwoordig veel vliegen op het terrein van Hoogtij tussen zaandam en pont buitenhuizen, langs het kanaal. Heeeeeeel groot en een leuke troep mensen. Kom eens kijken en neem je plane mee zou ik zeggen.

Kijk even in het draadje van rijders omgeving zaandam om te zien wanneer we er zijn. Standaard is zondag middag, tegenwoordig ook zaterdag avond en morgen zijn er ook vast een bergje mensen te vinden. Koffie staat meestal klaar, als je mazzel hebt ook nog wat anders. :D

Back