Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kijk even op de volgende link: Billing Boats Official Website. Daar staat nl de originele kleurcode voor humbrol verven. Hoop dat je er wat aan hebt. Als je mij je email adres even stuurt dan stuur ik je nog een pdf bestand met de plaatsen (tekening) waar de kleuren moeten komen. Ik heb nl nog niet uitgevonden hoe ik en bestandje moet versturen op dit forum.
Kijk even op de volgende link: Billing Boats Official Website. Daar staat nl de originele kleurcode voor humbrol verven. Hoop dat je er wat aan hebt. Als je mij je email adres even stuurt dan stuur ik je nog een pdf bestand met de plaatsen (tekening) waar de kleuren moeten komen. Ik heb nl nog niet uitgevonden hoe ik en bestandje moet versturen op dit forum.
Hoi Fred, mocht je de kleurcode ( waar en welke kleuren )van de smit rotterdam nog hebben, ik zou je zeer dankbaar zijn als je mij dat wilt toe sturen.
en wel op het adres: wg-s@live.nl
Verwacht geen reactie meer op een topic van 3 jaar oud! Tezien aan de n/a zijn deze mensen ook niet meer aanwezig op het forum!
Verwacht van "Smit verflijsten" niet te veel. De Smit kleuren laten zich niet benoemen in RAL codes. Gebruik op zeker niet de BillingBoat geadviseerde groen voor de dekken, deze raakt kant noch wal!