verjaardagstaart

Hmm... Die ziet er lekker uit....
Haha geniet, ervan :wink:!

Tim

60, das ff rekenen 1960-2010 das 50jaar!!! Van harte :cool:

Nee. 60 is het aantal F3K wedstrijden dat ik de komende 10 jaar denk te gaan winnen. Op mijn zeventigste verjaardag zijn jullie dan met z'n allen uitgenodigd om dit te vieren. (er is dan verse taart!) ;)

Alle gekheid op een stokje. Bedankt voor de felicitaties en tot ziens.

beetje vreemde constructie, dat toestel op de foto van de eerste posting.
Ik moest even goed kijken maar nu zie ik het: Hij heeft geen V-staart, geen T-staart, geen kruis-staart maar een verjaardag-staart.

Nee. 60 is het aantal F3K wedstrijden dat ik de komende 10 jaar denk te gaan winnen. Op mijn zeventigste verjaardag zijn jullie dan met z'n allen uitgenodigd om dit te vieren. (er is dan verse taart!) ;)

Alle gekheid op een stokje. Bedankt voor de felicitaties en tot ziens.

schrik niet... de jonge generatie staat aan de deur te kloppen!

beetje vreemde constructie, dat toestel op de foto van de eerste posting.
Ik moest even goed kijken maar nu zie ik het: Hij heeft geen V-staart, geen T-staart, geen kruis-staart maar een verjaardag-staart.

Een beetje vreemd maar wél lekker. Taart is gemaakt door onze kennis Rona Boerdam, die de mooiste taarten maakt voor allerlei gelegenheden. Ellen heeft dit geregeld en Rona gewezen op de F3K site voor inspiratie. De filigreine DLG rompjes namaken in marsepein is wel erg moeilijk. De staartconstructie is een blik in de toekomst. Extra kielvlak met meer stabiliteit voor extreeeeem hoge gooihoogtes. Dat we daar nog nooit eerder aan hebben gedacht!

Henk

Back