verkeerd geleverd uitlaat (pitstop-shop). kan iemand helpen ?

  • Topicstarter Topicstarter marder/leopard-rijder
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

marder/leopard-rijder

Guest
hallo ik heb via pitstop een uitlaat besteld
maar zij hebben mij de verkeerde geleverd .

hij komt bij de pitstop-shop weg .

weet iemand hoe je dit moet regelen dat ze toch de goede
gaan omruilen voor deze ?

alvast bedankt .
 
Hallo ik zou gewoon even bellen op hun site staat een telefoon nummer maar je kunt ze alleen maar bellen op dinsdag en donderdag tussen 13:00u en 17:00u.
En anders zou ik er gewoon even een mailtje achteraan sturen.

Succes Groeten Edwin.
 
hallo ik heb via pitstop een uitlaat besteld
maar zij hebben mij de verkeerde geleverd .

hij komt bij de pitstop-shop weg .

weet iemand hoe je dit moet regelen dat ze toch de goede
gaan omruilen voor deze ?

alvast bedankt .

was nu het probleem? je kan gewoon ff kontakt opnemen met de shop , en even uitleggen wat er fout is gegaan, ze bijten niet , en helemaal niet door de telefoon.............

de telefoonnummers e.d staan ook op de vrachtbrief, samen met bestelgegevens.

wat is hier nu de bedoeling van dit bericht zo te plaatsen :-(
 
Je kunt het slechter treffen, dit is één van de beste leveranciers die je maar kunt treffen. Dat wordt vast en zeker keurig opgelost.
 
Helaas gebeuren er wel eens vergissingen, zowel aan onze kant als aan de kant van de leverancier.

Gelukkig kan je bij heel veel NL als buitenlandse shops via mail tot een snelle oplossing komen. Bij Pitstop is dat niet anders. Gewoon Harry even bellen en het probleem even uitleggen, zeker dat hij dat netjes oplost.

Mail: info@pitstop-shop.nl
Telefoon: 0316-333801 deze alleen op dinsdag en donderdag van 13:00 tot 17:00

Mijn advies, even een mailtje :mrgreen:
 
En ... je raad het al, pom winkel besprekingen uit te sluiten, . zetten we hem op slot.

Ergo: gewoon even contact op nemen met de shop, en onderling regelen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top