Verkerk Volvo

Discussie in 'Model truckers' gestart door marcelinets, 20 feb 2018.

1. VOLVO FH 16 750

VOLVO FH 16 750 Forum veteraan

Lid geworden:
    26 jan 2008

Dit betekent waarschijnlijk het einde voor Verkerk Modelbouw ??

2. marcelinets

marcelinets

Lid geworden:
    25 aug 2012
    Laten we eerst maar eens rustig afwachten wat er met Verkerk Modelbouw gaat gebeuren, zonder voorbarige conclusies te trekken.

3. markioo

markioo Forum veteraan

Lid geworden:
    21 dec 2007
    had het gehoort van iemand en op facebook stond het laatst ook n 6x4 meen ik te hebben gezien toen,was op zoek naar iets anders dus niet echt aandacht aan besteed,ik zal kijken of ik t terug ken vinden

4. Mark300

Mark300

Lid geworden:
    24 mrt 2011
    Ik heb het gevoel dat het bij Verkerk niet om een eerlijke prijs gaat. Voor hetgene wat je betaalde kreeg je echt wel wat moois.

Ik ben meer bang dat de bal verkeerd gevallen is door de kosten die gemaakt zijn voor de Scania van een tijd terug. En dan nu de schitterende Volvo met de ongekende concurrentie van Tamiya in de nek.

En dan nog terugkomend op het Graupner verhaal wat geloof eerder aangehaald werd. Ik kan me niet herinneren wat voor dingen Graupner had voor de truckers.
    Ja vroeger (20 jaar geleden) hadden ze wat mooie zenders maar dat is het laatst interessante geweest wat ik mij voor de geest kan halen.

VOLVO FH 16 750 vindt dit leuk.
  5. trialrolf

trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Ik ben met mijn MC 20 best tevreden Mark al zou ik nu als ik in de markt zou zijn deze niet meer kopen maar een Taranis

Deel Deze Pagina