Verkiezing locatie WSD voor 2024

Welke vereniging mag van jou in 2024 de WSD organiseren??

• Modelbouwvereniging Hoogvliet

Votes: 51 48,6%
  • SMG IJmond te Heemskerk

Votes: 54 51,4%

• Total voters
    105
  • Poll closed .
Hallo,
Er hebben twee verenigingen zich aangemeld voor de organisatie van de WSD 2024.
Modelbouwvereniging Hoogvliet en
SMG IJmond te Heemskerk.

Breng hier je stem uit.
De stemming sluit over 19 dagen

Groet
Ronald

Hoogvliet is lekker dicht bij mijn woonplaats. Gr. Klaas.

Goedendag Forumleden,

Als MBV Hoogvliet hebben we ons wederom opgegeven om het mooiste modelschepen evenement van NL te willen organiseren. Degene die in het verleden al bij ons te gast zijn geweest, weten dat we een grote vijver, een kanaal met mini-haven en onze vaarbak hebben staan waar iedereen naar hartenlust kan varen. Natje/droogje is aanwezig. We wensen iedereen alvast fijne feestdagen en hopelijk tot ziens in Hoogvliet!!

Ron
Secretaris MBVH

PS: Ronald bedankt weer voor het initiatief

De charme van de WSD in de begin dagen was dat je bij verschillende clubs door het land kwam.
De ene met mooier vaarwater en / of accommodatie dan de ander, maar je kwam in de verschillende uithoeken van het land, en daardoor zag je andere modelbouwers en andere modellen.
Als ik nu de reacties hier lees zoals "lekker dicht bij huis" en "mijn club" vind ik het jammer dat dit element helemaal verdwijnt, en dat het nu altijd een "wedstrijd" is tussen Heemskerk en een andere club...
Volgens mij zijn er veel meer clubs in de lande die waar een dergelijk evenement gehouden zou kunnen worden, en voor mij zou dit zeker een aanvulling zijn voor de WSD.

De charme van de WSD in de begin dagen was dat je bij verschillende clubs door het land kwam.
De ene met mooier vaarwater en / of accommodatie dan de ander, maar je kwam in de verschillende uithoeken van het land, en daardoor zag je andere modelbouwers en andere modellen.
Als ik nu de reacties hier lees zoals "lekker dicht bij huis" en "mijn club" vind ik het jammer dat dit element helemaal verdwijnt, en dat het nu altijd een "wedstrijd" is tussen Heemskerk en een andere club...
Volgens mij zijn er veel meer clubs in de lande die waar een dergelijk evenement gehouden zou kunnen worden, en voor mij zou dit zeker een aanvulling zijn voor de WSD.

Klopt, maar dan moeten ze zich wel aanmelden.
Anders heb ik persoonlijk toch mijn voorkeuren.

Klopt, maar dan moeten ze zich wel aanmelden..
Dat hebben ze gedaan.
Maar klaarblijkelijk sta je er toch niet voor open om een bij een andere club te gaan kijken want je stemt toch weer "oud vertrouwt en lekker dichtbij"
Zo gaan inderdaad nooit ander clubs hun nek eens uitsteken.

Ik ben net weer lid geworden. Wist na jaren, bezigheden elders, geen naam en wacht woord meer.
Adam waarom Schrijf jij je niet eens in om een schepenwerkdag te organiseren.

Back