bij deze zou ik graag wat hulp willen met het verlagen van de truck achteraan,vooraan is hij al verlaagt,het is een mb actros met 2 assen achteraan met originele tamiya ophanging,ik hoop da iemand me kan zeggen hoe ik hem het beste kan verlagen mvg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja als je het zo bekijkt dan lijkt het wel zo,ik gaber nog over nadenkenAls je een lage truck wil hebben dan moet je Low Liner truck bouwen, die is laag met een kleine maat banden.
Low Liner trucks worden meestal gebruikt bij volume transporten met een relatief laag laadvermogen.
Als jij jouw truck verlaagd dan lijkt het net of de luchtvering op de laagste stand staat, dit is niet gebruikelijk dat de luchtvering in de laagste stand staat bij het rijden.
Normaal staat de luchtvering afgesteld in de normale rijstand en maakt het niet uit of de truck beladen of onbeladen is.
Maar het jouw truck, die moet je bouwen, zoals je hem graag wil bouwen.
Je bedoelt dus dat er dan sensorsystemen opzitten die zich dan aanpassen ivm lading,en hoe zit het dan met de showtrucks,ik ga regelmatig naar truckshows zoals truckstars en circuit zolder en daar zie je ze toch plat tegen de grond liggen stilstaand en rondrijden iets hoger maar toch nog laag
Er zit een 'sensor'systeem op, dat de rijhoogte constant houdt; let wèl: de RIJ hoogte. En op de door jou genoemde shows is er dus met de fabrieks instellingen gerommeld.Je bedoelt dus dat er dan sensorsystemen opzitten die zich dan aanpassen ivm lading,en hoe zit het dan met de showtrucks,ik ga regelmatig naar truckshows zoals truckstars en circuit zolder en daar zie je ze toch plat tegen de grond liggen stilstaand en rondrijden iets hoger maar toch nog laag